Akce CzechTourismu má nalákat další zahraniční turisty

Již podruhé se konala unikátní akce, jejímž pořadatelem je agentura CzechTourism. Výroční incomingový workshop s mezinárodními nákupčími - Czech Republic Travel Trade Day – je největším obchodním setkáním zástupců zahraničních cestovních kanceláří s českými poskytovateli služeb v oblasti cestovního ruchu.

CzechTourism propojil přes 70 zahraničních nákupčí (touroperátorů a cestovních kanceláří) z celkem 27 zemí, kteří přijeli s cílem rozšířit svou nabídku služeb a zájezdů do České republiky, s osmi desítkami českých podnikatelů a zástupců regionů.

Travel Trade Day letos začal na konci června studijními cestami po českých a moravských regionech, které představily nové produkty a destinace spjaté s hlavním komunikačním tématem příštího roku „100 let příběhu České republiky". Bezprostřední zkušenost a zážitek jsou jedním z klíčových faktorů, který umožní zařadit i méně známé, nové cíle do prodejní nabídky v zahraničí.

20.7.2017; TZ: CzechTourism

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Hyundai představí nový vůz s vodíkovým pohonem

Hyundai představí nový vůz s vodíkovým pohonem, foto Hyundai Motor Czech s.r.o.

Hyundai Motor připravil pro letošní veletrh spotřební elektroniky CES 2018 velké překvapení. Na tradiční největší...

Stanice měření emisí budou od ledna pořizovat fotodokumentaci vozidel

Stanice měření emisí budou od ledna pořizovat fotodokumentaci vozidel, foto: Praha Press

Stanice měření emisí začnou od ledna pořizovat fotodokumentaci a připojí se k systému STK.

Automobilka Hyundai zahájila soutěž o nejlepší slogany na fotbalové mistrovství světa

Automobilka Hyundai zahájila soutěž o nejlepší slogany na fotbalové mistrovství světa, foto: Hyundai Motor Czech s.r.o.

Partner fotbalového mistrovství světa 2018 FIFA World Cup Russia ™ automobilka Hyundai zahájila soutěž "Be There...

Nárůst pražských logistických prostor je nezbytný pro internetové zásilky

Nárůst pražských logistických prostor je nezbytný pro internetové zásilky, foto: Cushman & Wakefield.

Celkové náklady na doručování zásilek v evropských městech činí 70 miliard eur a do roku 2021 se předpokládá...

reklama reklama reklama