Automobilka Hyundai zahájila soutěž o nejlepší slogany na fotbalové mistrovství světa

Partner fotbalového mistrovství světa 2018 FIFA World Cup Russia ™ automobilka Hyundai zahájila soutěž "Be There With Hyundai".

Fanoušci z celého světa mohou až do 28. února 2018 posílat návrhy na slogany pro každý z 32 účastnických týmů šampionátu v Rusku. V dubnu pak budou vyhlášeni tři finalisté za každý tým a z nich pak online hlasování vybere jednotlivých 32 vítězů.

Vítězné slogany budou uvedeny na každém z oficiálních týmových autobusů, používaných během šampionátu k přepravě hráčů. Autoři vítězných sloganů se budou moci účastnit jízdy s týmem a navštívit vybraný zápas mistrovství.

„Už se těšíme na všech dvaatřicet fanoušků, kteří zvítězí, a kteří se stanou našimi hosty na světovém šampionátu," uvedl Scott Noh, vedoucí skupiny strategických značek společnosti Hyundai Motor. „Jako oficiální sponzor automobilového světového poháru FIFA jsme se zavázali poskytovat fanouškům jedinečné a nezapomenutelné zážitky, jako je tento. Stejně tak jsme se zavázali starat se o naše zákazníky tím, že jim zajišťujeme skvělé zážitky s vozy Hyundai po celém světě."

Detailní informace k soutěži naleznou fanoušci na webu: www.fifa.com/betherewithhyundai

21. 12. 2017; TZ: Hyundai Motor Czech s.r.o.

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Hyundai představí nový vůz s vodíkovým pohonem

Hyundai představí nový vůz s vodíkovým pohonem, foto Hyundai Motor Czech s.r.o.

Hyundai Motor připravil pro letošní veletrh spotřební elektroniky CES 2018 velké překvapení. Na tradiční největší...

Stanice měření emisí budou od ledna pořizovat fotodokumentaci vozidel

Stanice měření emisí budou od ledna pořizovat fotodokumentaci vozidel, foto: Praha Press

Stanice měření emisí začnou od ledna pořizovat fotodokumentaci a připojí se k systému STK.

Nárůst pražských logistických prostor je nezbytný pro internetové zásilky

Nárůst pražských logistických prostor je nezbytný pro internetové zásilky, foto: Cushman & Wakefield.

Celkové náklady na doručování zásilek v evropských městech činí 70 miliard eur a do roku 2021 se předpokládá...

reklama reklama reklama