Huawei otevírá první zákaznické centrum v České republice

Společnost Huawei otvírá v prostorách obchodního centra Quadrio v Praze na Národní třídě nové zákaznické centrum, které bude zákazníkům i široké veřejnosti k dispozici sedm dní v týdnu.

Ředitel Consumer Business Group Huawei Czech Anson Zhang k otevření centra uvedl: „Huawei se chce co nejvíce přiblížit koncovým zákazníkům a poskytnout jim ty nejkvalitnější služby, které jsou v našich silách. Obchodní centrum Quadrio na Národní třídě v Praze nám právě tuto možnost poskytuje. Vzhledem k tomu, že se jedná o vysoce navštěvované místo na stanici metra, nabízí výborný potenciál k tomu, abychom vyšli vstříc co největšímu počtu našich zákazníků."

Pronájem prvního zákaznického centra Huawei v České republice zprostředkovala realitně poradenská společnost Cushman & Wakefield.

26.5.2017; TZ: Cushman & Wakefield

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Mezi nejdražší ulice České republiky patří ulice Na Příkopě a ulice Pařížská

Mezi nejdražší ulice České republiky patří ulice Na Příkopě a ulice Pařížská. Foto Cushman & Wakefield

Česká republika je s nájemným 220 eur za metr čtvereční měsíčně v pražské ulici Na Příkopě na 22. místě.

Čtvrtá největší solární elektrárna v Česku má nového vlastníka

Čtvrtá největší solární elektrárna v Česku má nového vlastníka, foto Letiště Brno

Jeden z největších českých solárních parků změnil svého vlastníka. Od letošního listopadu se stala majitelem...

České dráhy sedm veřejných zakázek na nové vozy

České dráhy vyhlásí zakázky na desítky nových vozidel. Foto Praha Press

Sedm veřejných zakázek na dodávky desítek nových vozidel chtějí nejlépe ještě do konce roku vyhlásit České...

V Německu je rekordně optimistická podnikatelská nálada

V Německu je rekordně optimistická podnikatelská nálada

Podnikatelská nálada v sousedním Německu je na rekordní výši, důvěra tamních podnikatelů ve vývoj ekonomiky dosáhla...

reklama reklamareklama