Hyundai otevřel v Číně pátý výrobní závod

Nová továrna ve městě Chongqing je společným podnikem Hyundai Motor a společnosti Bejing Automotive Industry Holding Co. a bude mít roční kapacitu produkce 300 000 vozidel. Automobilce pomůže hlavně se zvýšením místní výroby vozů SUV, což je nejrychleji rostoucí segment v Číně.

S novým závodem navýší Hyundai roční objem výroby osobní automobilů na největším světovém trhu na 1,65 milionu vozů a umožní tak společnosti ještě více využít rostoucí zájem trhu o nová auta v jihozápadní Číně. Jde o region, kde byl rozvoj podporován iniciativou čínské vlády Belt-Road.

Automobilka plánuje v Chongqingu vyrábět nejdříve malý sedan určený hlavně pro mladé. Do konce tohoto roku se zde vyrobí 30 000 těchto vozidel. Do konce roku 2019 by se měly představit celkem 4 modely – dva malé sedany a dva vozy kategorie SUV. Aby Hyundai uspokojil stále rostoucí poptávku a měnící se požadavky Číňanů, plánuje každoročně zavádět tři až čtyři nové modely.

12.8.20147; TZ: Hyundai Motor Czech s.r.o.

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Hyundai představí nový vůz s vodíkovým pohonem

Hyundai představí nový vůz s vodíkovým pohonem, foto Hyundai Motor Czech s.r.o.

Hyundai Motor připravil pro letošní veletrh spotřební elektroniky CES 2018 velké překvapení. Na tradiční největší...

Stanice měření emisí budou od ledna pořizovat fotodokumentaci vozidel

Stanice měření emisí budou od ledna pořizovat fotodokumentaci vozidel, foto: Praha Press

Stanice měření emisí začnou od ledna pořizovat fotodokumentaci a připojí se k systému STK.

Automobilka Hyundai zahájila soutěž o nejlepší slogany na fotbalové mistrovství světa

Automobilka Hyundai zahájila soutěž o nejlepší slogany na fotbalové mistrovství světa, foto: Hyundai Motor Czech s.r.o.

Partner fotbalového mistrovství světa 2018 FIFA World Cup Russia ™ automobilka Hyundai zahájila soutěž "Be There...

Nárůst pražských logistických prostor je nezbytný pro internetové zásilky

Nárůst pražských logistických prostor je nezbytný pro internetové zásilky, foto: Cushman & Wakefield.

Celkové náklady na doručování zásilek v evropských městech činí 70 miliard eur a do roku 2021 se předpokládá...

reklama reklama reklama