Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion aut v segmentu B
Automobilka Hyundai prodala v Evropě již více než 1 milion aut v segmentu B, tedy ve vůbec nejpopulárnější kategorii vozidel mezi evropskými spotřebiteli. Úspěchu dosáhla především díky mimořádné popularitě modelu i20 nové generace, jejíž prodej zahájila v loňském roce.
K překonání hranice 1 milionu prodaných vozů v dané kategorii dochází ve chvíli, kdy společnost uvádí na trh nový model i20 Active. Jde již o 3. člena rodiny s označením i20. Model Active přichází se zcela novým litrovým motorem T-GDI, který chce přilákat ještě více zákazníků v B-segmentu.
Evropský segment B představuje více než 2 700 000 prodaných aut, což činí 22 % ročních prodejů všech automobilů na kontinentu. Jde o největší segment na trhu a je zároveň hlavním pilířem úspěchu Hyundai v Evropě.
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Česko letos zažije převody firem za miliardy
Patria: Stovky majitelů kvůli změně daní urychlí prodeje.
Aero letos navýší výrobu pro Airbus o 80 procent
Ve Vodochodech vzniká hrana křídla pro dopravní letoun A220.
ČSÚ spustil aplikaci zaměřenou na zahraniční obchod
Český statistický úřad spustil novou vyhledávací aplikaci: Databáze zahraničního obchodu se zbožím.