Nárůst pražských logistických prostor je nezbytný pro internetové zásilky

Celkové náklady na doručování zásilek v evropských městech činí 70 miliard eur a do roku 2021 se předpokládá jejich nárůst o 7 až 10 %. Uspokojení internetových objednávek si vyžádá enormní růst logistických prostor v Praze.

Podle nové zprávy průzkumu trhu společnosti Cushman & Wakefield si exponenciální růst sektoru e-commerce a následná potřeba zajištění posledního úseku doručení ve městech vyžádají v několika následujících letech obrovský nárůst městských logistických prostor. Zpráva Urban Logistics, kde se nachází kompletní výsledky šetření, je k dostání na vyžádání.

„Model městských prostor" společnosti Cushman & Wakefield předpovídá, že do roku 2021 stoupne v Evropě počet zásilek o 69 %.

V Praze se zvýší logistické prostory o 75,5 % na 36 227 m2.

„Stále více Čechů nakupuje na internetu, proto je zcela nezbytné, aby velká města zvládala rostoucí počet zásilek. V budoucnu bude pro internetové maloobchodníky a společnosti zabývající se přepravou zásilek zcela zásadní využívání městských logistických prostor. Jen tak dokážou uspokojit rostoucí požadavky zákazníků na rychlost a spolehlivost dodávek," říká Ferdinand Hlobil, partner a vedoucí pronájmů průmyslových ploch ve střední a východní Evropě.

21. 12. 2017; TZ: Cushman & Wakefield

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Hyundai představí nový vůz s vodíkovým pohonem

Hyundai představí nový vůz s vodíkovým pohonem, foto Hyundai Motor Czech s.r.o.

Hyundai Motor připravil pro letošní veletrh spotřební elektroniky CES 2018 velké překvapení. Na tradiční největší...

Stanice měření emisí budou od ledna pořizovat fotodokumentaci vozidel

Stanice měření emisí budou od ledna pořizovat fotodokumentaci vozidel, foto: Praha Press

Stanice měření emisí začnou od ledna pořizovat fotodokumentaci a připojí se k systému STK.

Automobilka Hyundai zahájila soutěž o nejlepší slogany na fotbalové mistrovství světa

Automobilka Hyundai zahájila soutěž o nejlepší slogany na fotbalové mistrovství světa, foto: Hyundai Motor Czech s.r.o.

Partner fotbalového mistrovství světa 2018 FIFA World Cup Russia ™ automobilka Hyundai zahájila soutěž "Be There...

reklama reklama reklama