Nová éra elektromobility ovlivnila i Hyundai

Od letošního podzimu je v nabídce prodejců vozů Hyundai model IONIQ, který nabídne zákazníkům nejdříve vůz s čistým elektropohonem a hybridní verzi, příští rok i plug-in hybrid. Nový Hyundai IONIQ je tak první auto na světě, které poskytuje zákazníkovi výběr ze tří elektrifikovaných pohonných jednotek v jedné karosářské variantě.

Jádrem kampaně Hyundai IONIQ je plně integrovaná platforma IONIQ Digital Hub, která sdružuje veškeré poznatky a relevantní obsah o vozidle přizpůsobený přesně pro cílovou skupinu formou pokročilé segmentace a sledování zájmu zákazníků. Tento přístup například odhalil, že lidé projevující zájem o hybridní vozy jsou téměř třikrát častěji nadšení cyklisté.

Hub nabídne zkušenosti a příspěvky definující generaci IONIQ, bude představovat společné hodnoty a obsah zaměřený na názory a potřeby potenciálních zákazníků. Nabídne také příběhy a zkušenosti spojené s jednotlivými systémy pohonu vozů, u kterých vysvětlí jejich fungování. Zodpoví také otázky ohledně dojezdu a způsobu dobíjení elektrovozů.

Emociálně laděná videa mají diváky co nejvíce zapojit do dění, zatímco jednoduchý a transparentní srovnávač umožní porovnání modelů IONIQ s hlavními konkurenty. Digitální hub bude také zahrnovat jednoduchý nástroj, který pomůže spotřebitelům pochopit výhody jednotlivých hnacích ústrojí, aby co nejvíce vyhovovaly jejich potřebám.

IONIQ Digital Hub je samozřejmě optimalizován pro různá zařízení - telefony, tablety a PC - a je k dispozici v angličtině, němčině, francouzštině, španělštině, holandštině, italštině a norštině: www.hyundai-ioniq.com.

TZ: Huyndai

Komentáře

K článku bylo přidáno 1 komentář.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Veronika B. 21.11.2016 15:11

Nechápu nový trend elektromobilů, kdo to tlačí a dělá z toho zase blbostní byznys. Je to jako s dotovaným kotlem na uhlí, stupidity...

Česko letos zažije převody firem za miliardy

Foto: ilustrační/pixabay

Patria: Stovky majitelů kvůli změně daní urychlí prodeje.

Letiště Praha je v provozním zisku

Foto: Letiště Praha, a.s.

Meziročně si polepšilo o 900 milionů.

Aero letos navýší výrobu pro Airbus o 80 procent

Foto: ©AIRBUS S.A.S. 2018 – computer rendering by FIXION-MMS/aero.cz

Ve Vodochodech vzniká hrana křídla pro dopravní letoun A220.

ČSÚ spustil aplikaci zaměřenou na zahraniční obchod

Ilustrační foto: Stanislava Nopová

Český statistický úřad spustil novou vyhledávací aplikaci: Databáze zahraničního obchodu se zbožím.

reklama
reklama
reklama