TSK doporučila varianty pro provizorní náhradu Libeňského mostu
Jako nevhodnější varianty propojení obou břehů Prahy 7 a Prahy 8 při stavbě Libeňského mostu se podle dnes představené studie objednané Technickou správou komunikací jeví provizorní jednokolejný tramvajový most a silniční most, oba vedoucí souběžně se stávajícím mostem, nebo pouze silniční most.
Mezi základní požadavky patřila minimalizace celkového přerušení základních typů dopravy mezi územím Prahy 7 a 8 během nutné rekonstrukce Libeňského mostu a realizace podmiňujících investic, tedy má být dimenzováno na automobilovou i tramvajovou dopravu včetně lávky pro pěší. Nesmí zásadně omezit vodní dopravu a musí být odolné vůči případné povodňové vlně.
Náklady projektové přípravy činí podle vybrané varianty od 13 do 22 milionů korun bez DPH, u všech variant bude trvat přibližně dva roky. Cena mostu pouze pro automobilovou dopravu v doporučené variantě činí kolem 130 milionů korun, mostu silničního i tramvajového pak kolem 350 milionů korun bez DPH.
15. 10. 2018; TZ: MHMP
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Komplikace dopravy na Letné
Oprava tramvajové trati v ulici Milady Horákové zkomplikuje dopravu na Letné.
Praha opět získá přímé spojení s Čínou
Více než dvacetimilionový Peking patří mezi nejlidnatější města na celém světě. Hlavní město Čínské lidové...
U pobřeží Vltavy vznikne nová stezka
Přírodní lokalita mezi mostem Barikádníků a Libní se změní k nepoznání. U břehu Vltavy vznikne pobřežní stezka...