TSK doporučila varianty pro provizorní náhradu Libeňského mostu

Jako nevhodnější varianty propojení obou břehů Prahy 7 a Prahy 8 při stavbě Libeňského mostu se podle dnes představené studie objednané Technickou správou komunikací jeví provizorní jednokolejný tramvajový most a silniční most, oba vedoucí souběžně se stávajícím mostem, nebo pouze silniční most.

Mezi základní požadavky patřila minimalizace celkového přerušení základních typů dopravy mezi územím Prahy 7 a 8 během nutné rekonstrukce Libeňského mostu a realizace podmiňujících investic, tedy má být dimenzováno na automobilovou i tramvajovou dopravu včetně lávky pro pěší. Nesmí zásadně omezit vodní dopravu a musí být odolné vůči případné povodňové vlně.

Náklady projektové přípravy činí podle vybrané varianty od 13 do 22 milionů korun bez DPH, u všech variant bude trvat přibližně dva roky. Cena mostu pouze pro automobilovou dopravu v doporučené variantě činí kolem 130 milionů korun, mostu silničního i tramvajového pak kolem 350 milionů korun bez DPH.

15. 10. 2018; TZ: MHMP

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

V Praze opět narůstá počet Airbnb

Foto: IPR Praha

Novela živnostenského zákona hlavnímu městu umožní jeho regulaci.

Komplikace dopravy na Letné

Foto: TSK Praha, a.s.

Oprava tramvajové trati v ulici Milady Horákové zkomplikuje dopravu na Letné.

Praha opět získá přímé spojení s Čínou

Foto: Hainan Airlines/Letiště Praha, a.s.

Více než dvacetimilionový Peking patří mezi nejlidnatější města na celém světě. Hlavní město Čínské lidové...

U pobřeží Vltavy vznikne nová stezka

U pobřeží Vltavy vznikne nová stezka/ÚMČ Praha 8

Přírodní lokalita mezi mostem Barikádníků a Libní se změní k nepoznání. U břehu Vltavy vznikne pobřežní stezka...

reklama
reklama
reklama