Využijte pro sebe výhody projektu Noc Hotelů

V prvním měsíci příštího roku, konkrétně 26. ledna 2018, se otevřou pro místní obyvatele na jednu noc dveře mnoha hotelů v Praze, Brně, Karlových Varech, Olomouci a v několika městech Středočeského kraje.

Organizátorem projektu Noc Hotelů je Asociace hotelů a restaurací České republiky (AHR ČR) ve spolupráci s magistráty jednotlivých měst, jejich turistickými centrálami a partnery. V Praze spolupracuje s agenturou Prague City Tourism, Magistrátem hlavního města Prahy, Správou Pražského hradu, Národní Galerií a Muzeem hl. města, kteří se do projektu zapojují nabídkou zlevněných vstupných na vybrané památky.

Akci zpestří zajímavý doprovodný program v každém hotelu, připraveny budou také speciality šéfa kuchyně. Hosté ale mohou také využít tuto akci pro romantický pobyt, aniž by se společenských aktivit účastnili. Noc Hotelů bude možno zakoupit i jako dárkový voucher pro své blízké.

Nejnižší symbolická cena za dvoulůžkový pokoj činí 777,- Kč pro dvě osoby včetně snídaně, DPH a všech poplatků. Možnost rezervace pokojů platí do vyčerpání kapacity.
Rezervace si mohou zájemci udělat na webových stránkách www.NocHotelu.cz.

14.11.2017; TZ: AHR ČR

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Výluka tramvají v úseku Libeňský most – Palmovka pokračuje

Foto: DPP

Z důvodu havarijního stavu části Libeňského soumostí pokračuje do odvolání obousměrné přerušení provozu tramvají...

Krása v detailu. Nová výstava poodkryje tajemství květů

FOTO a kolorování: Eva Tihlaříková/AVČR

Poučná a možná trochu peprná – taková je výstava Tajemství květního vývoje pod drobnohledem v Galerii Věda...

Příspěvek Celního úřadu Praha Ruzyně do státního rozpočtu v roce 2023

foto: Letiště Praha

Fiskální rok 2023 na Celním úřadu Praha Ruzyně.

Praha 1 schválila přidělení dotací

dotace/ÚMČ Praha 1

Dotace na rozvoj občanské společnosti, ochranu kulturního dědictví, a v oblasti sportu.

reklama
reklama
reklama