Brno rozdá stotisícové poukazy na společné projekty

Zjednodušit spolupráci mezi kreativními profesionály a technologickými firmami se opět snaží Brno ve spolupráci s Jihomoravským inovačním centrem (JIC).

V první fázi se regionální kreativci během dvou týdnů přihlašují do  kreativní galerie, odkud firmy v druhé fázi vybírají spolupracovníky. Letošní galerie otevírá právě dnes. Projekt vyvrcholí v dubnu 2018 losováním dvojic, které voucher dostanou.

Kreativní vouchery Brno firmám nabídla jihomoravská metropole jako první město v České republice v roce 2015. Za první dva ročníky se podařilo oslovit už 223 kreativců a 288 firem. Poukazy pomohly zafinancovat celkem 90 spoluprací z oblasti marketingu, grafiky i designu služeb.

„Smyslem celého projektu je ukázat podnikatelům, kteří se často nedokáží na svůj byznys podívat z jiné než vlastní technologické či manažerské perspektivy, že pomoc od kreativního profesionála může jejich podnikání dát nový impuls, vylepšit produkty a služby, jejich prezentaci a mnohdy také nastartovat širší inovace ve firmě. Kreativní vouchery Brno jsou dobrou příležitostí, kdy si takové propojení vyzkoušet, aniž by náklady pro firmu byly příliš vysoké," uvádí ředitel JIC Petr Chládek.

Jihomoravské firmy si budou moci od nového roku vybrat ke spolupráci profesionály ze speciálně zřízené kreativní galerie. Do ní se od 6. do 24. listopadu můžou hlásit zájemci z kreativních oborů s minimálně tříletou praxí. Firmy se můžou začít registrovat do projektu od konce února 2018.

Vouchery zástupci města i JIC vylosují v dubnu 2018. Město proplácí 75 procent nákladů na spolupráci v maximální hodnotě 100 tisíc korun. JIC prostřednictvím kreativních odborníků z několika oblastí všechny firmy předem proškolí, jak efektivně zadávat práci a v čem je spolupráce s kreativci výhodná. Kromě vzájemného propojení už do spolupráce ani komunikace nijak dál nezasahuje.

9.11.2017; TZ: JIC

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Čeští exportéři se nebojí jít do rizikových zemí

Čeští exportéři se nebojí jít do rizikových zemí, foto: EGAP

Zájem českých společností o obchod a investice do rizikových zemí roste. Vyplývá to z dat Exportní garanční a...

Family Day jako zábavná akce pro zákazníky nebo zaměstnance a jejich rodiny

Family Day na zámku – den plný zábavy, atrakcí a soutěží

Rádi byste připravili akci nejen pro své zaměstnance, ale i pro jejich rodinné příslušníky? Uspořádejte na zámku...

Vláda vyslyšela výzvu Hospodářské komory. Schválila navýšení kvót pro Režim Ukrajina

Vláda vyslyšela výzvu Hospodářské komory. Foto Hospodářská komora ČR

Na dvojnásobek se zvýší kapacita pro přijímání pracovních sil z Ukrajiny. Vláda rozhodla, že v rámci Režimu...

Renault Trucks zahájí prodej elektrických vozidel v roce 2019

Renault Trucks zahájí prodej elektrických vozidel v roce 2019, foto Renault Trucks

Francouzský výrobce využije zkušeností získaných více jak desetiletým testováním elektrických vozidel v reálných...

reklama reklama reklama
reklama