Brno rozdá stotisícové poukazy na společné projekty

Zjednodušit spolupráci mezi kreativními profesionály a technologickými firmami se opět snaží Brno ve spolupráci s Jihomoravským inovačním centrem (JIC).

V první fázi se regionální kreativci během dvou týdnů přihlašují do  kreativní galerie, odkud firmy v druhé fázi vybírají spolupracovníky. Letošní galerie otevírá právě dnes. Projekt vyvrcholí v dubnu 2018 losováním dvojic, které voucher dostanou.

Kreativní vouchery Brno firmám nabídla jihomoravská metropole jako první město v České republice v roce 2015. Za první dva ročníky se podařilo oslovit už 223 kreativců a 288 firem. Poukazy pomohly zafinancovat celkem 90 spoluprací z oblasti marketingu, grafiky i designu služeb.

„Smyslem celého projektu je ukázat podnikatelům, kteří se často nedokáží na svůj byznys podívat z jiné než vlastní technologické či manažerské perspektivy, že pomoc od kreativního profesionála může jejich podnikání dát nový impuls, vylepšit produkty a služby, jejich prezentaci a mnohdy také nastartovat širší inovace ve firmě. Kreativní vouchery Brno jsou dobrou příležitostí, kdy si takové propojení vyzkoušet, aniž by náklady pro firmu byly příliš vysoké," uvádí ředitel JIC Petr Chládek.

Jihomoravské firmy si budou moci od nového roku vybrat ke spolupráci profesionály ze speciálně zřízené kreativní galerie. Do ní se od 6. do 24. listopadu můžou hlásit zájemci z kreativních oborů s minimálně tříletou praxí. Firmy se můžou začít registrovat do projektu od konce února 2018.

Vouchery zástupci města i JIC vylosují v dubnu 2018. Město proplácí 75 procent nákladů na spolupráci v maximální hodnotě 100 tisíc korun. JIC prostřednictvím kreativních odborníků z několika oblastí všechny firmy předem proškolí, jak efektivně zadávat práci a v čem je spolupráce s kreativci výhodná. Kromě vzájemného propojení už do spolupráce ani komunikace nijak dál nezasahuje.

9.11.2017; TZ: JIC

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Firemní zákazníci vybírají nejlepší flotilový automobil

Firemní zákazníci vybírají nejlepší flotilový automobil. Foto © Citroën Communication / DR

Jste-li firemní zákazník, můžete podpořit naše vozy v anketě Fleet Derby - Flotila roku.

Stát rozšíří podporu malým a středním podnikům

Stát rozšíří podporu malým a středním podnikům, foto EGAP

Malé a střední podniky, které se zapojí do českých projektů rozvojové spolupráce v chudších zemích, získají...

Volvo Trucks s plynovým pohonem produkují méně emisí CO2

Volvo Trucks s plynovým pohonem produkují méně emisí CO2, foto AB Volvo

Společnost Volvo právě zahajuje prodej vozidel, která dokáží snížit množství emisí CO2 o 20 až 100 %.

reklama reklamareklama reklama reklama