České ceny za PR jsou rozdány

Vyhlášení výsledků České ceny za PR se letos opět uskutečnilo ve 27. patře budovy City Tower. Setkání, které již tradičně patří k vrcholným událostem oboru PR, se zúčastnilo přes 300 píáristů z celé republiky.

Všechny kategorie 12. ročníku Ceny byly velmi dobře obsazené. Největší počet projektů nominovaných na shortlist měly agentury: Ogilvy Public Relations (14), Skupina Konektor – PR.Konektor + Konektor Social (13), AC&C (9), AMI Communications (9), Bison&Rose (8). Nejvíce ocenění si nakonec odnesli zástupci agentur: PR.Konektor + Konektor Social (10), AC&C (8), Ogilvy Public Relations (7) a Donath Business&Media (4+1).

V konkurenci 156 přihlášených projektů a 310 přihlášek se absolutním vítězem stal projekt „20 minut nad Londýnem" vytvořený agenturou Omnimedia pro Českou mincovnu. Jednalo se o prezentaci České mincovny na pozadí osobního příběhu a splněného životního přání válečného veterána generála Emila Bočka. Na podzim roku 2015 tehdy 92letý generál vyslovil zdánlivě nereálné přání proletět se ještě jednou Spitfirem.

16.6.2017; TZ: APRA

Komentáře

K článku bylo přidáno 1 komentář.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Elena 23.6.2017 18:17

Kdy konečně skončí např.PR - což je česky reklamní článek. Nebo kdy se přestane používat anglická a jiná květnatá cizojazyčná mluva v televizní reklamě?

Brno rozdá stotisícové poukazy na společné projekty

Brno rozdá stotisícové poukazy na společné projekty, foto JIC

Zjednodušit spolupráci mezi kreativními profesionály a technologickými firmami se opět snaží Brno ve spolupráci...

Stát rozšíří podporu malým a středním podnikům

Stát rozšíří podporu malým a středním podnikům, foto EGAP

Malé a střední podniky, které se zapojí do českých projektů rozvojové spolupráce v chudších zemích, získají...

Volvo Trucks s plynovým pohonem produkují méně emisí CO2

Volvo Trucks s plynovým pohonem produkují méně emisí CO2, foto AB Volvo

Společnost Volvo právě zahajuje prodej vozidel, která dokáží snížit množství emisí CO2 o 20 až 100 %.

Vybrané projekty začínají čerpat podporu

Vybrané projekty začínají čerpat podporu, foto CzechInvest

Prvních 9 start-upů začalo čerpat mentoring projektu CzechStarter.

reklama reklamareklama reklama reklama