České ceny za PR jsou rozdány

Vyhlášení výsledků České ceny za PR se letos opět uskutečnilo ve 27. patře budovy City Tower. Setkání, které již tradičně patří k vrcholným událostem oboru PR, se zúčastnilo přes 300 píáristů z celé republiky.

Všechny kategorie 12. ročníku Ceny byly velmi dobře obsazené. Největší počet projektů nominovaných na shortlist měly agentury: Ogilvy Public Relations (14), Skupina Konektor – PR.Konektor + Konektor Social (13), AC&C (9), AMI Communications (9), Bison&Rose (8). Nejvíce ocenění si nakonec odnesli zástupci agentur: PR.Konektor + Konektor Social (10), AC&C (8), Ogilvy Public Relations (7) a Donath Business&Media (4+1).

V konkurenci 156 přihlášených projektů a 310 přihlášek se absolutním vítězem stal projekt „20 minut nad Londýnem" vytvořený agenturou Omnimedia pro Českou mincovnu. Jednalo se o prezentaci České mincovny na pozadí osobního příběhu a splněného životního přání válečného veterána generála Emila Bočka. Na podzim roku 2015 tehdy 92letý generál vyslovil zdánlivě nereálné přání proletět se ještě jednou Spitfirem.

16.6.2017; TZ: APRA

Komentáře

K článku bylo přidáno 1 komentář.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Elena 23.6.2017 18:17

Kdy konečně skončí např.PR - což je česky reklamní článek. Nebo kdy se přestane používat anglická a jiná květnatá cizojazyčná mluva v televizní reklamě?

Prestižní mezinárodní knižní veletrh poběží ve Frankfurtu

ilustrační foto

Frankfurtský knižní veletrh je tradičním a největším mezinárodním knižním veletrhem vůbec.

Mezinárodní veletrhy pro nábytkáře DREMA a FURNICA 2018

Mezinárodní veletrhy pro nábytkáře DREMA a FURNICA, ilustrační foto

Letos je zaměření mezinárodních veletrhů DREMA a FURNICA na technologie zítřka v oblasti dřevařského průmyslu.

Blíží se velký zahradnický veletrh v rakouském Tullnu

Blíží se velký zahradnický veletrh v rakouském Tullnu

Velký mezinárodní zahradnický veletrh, který každoročně přivítá více jak sto tisíc návštěvníků je pro zahrádkáře...

Připraveno šest miliard korun pro podniky, které šetří energií

Připraveno šest miliard korun pro podniky, které šetří energií

Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo IV. výzvu programu Úspory energie v rámci Operačního programu Podnikání...

reklama reklama
reklama