První úsek metra D je proražen
První úsek pražského metra na budované trase D Pankrác – Olbrachtova je propojen v celé stavební délce z budoucí stanice Olbrachtova až po tunel pro obratové koleje za budoucí stanicí Pankrác D ve směru na náměstí Bratří Synků.
Stalo se tak díky prorážce v levém staničním tunelu mezi neveřejnou a veřejnou částí stanice Olbrachtova, čímž se navzájem propojila nejvzdálenější staveniště. Vzhledem k povrchu se místo prorážky nachází zhruba v místě křížení ulic Na Strži a Jeremenkova.
Po zhruba 19 měsících od zahájení stavby je na prvním úseku metra D vyraženo více než 2100 metrů tunelů či štol a zhruba 60 % celkového objemu ražeb.
1. 12. 2023; TZ: DPP
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Stavební výrobky na českém trhu budou bezpečnější a kvalitnější
Na návrh Ministerstva průmyslu a obchodu schválila vláda návrh novely o stavebních výrobcích. Jejím cílem je zajistit,...
TSK zahájila hlavní bourací práce na uzavřené části Libeňského soumostí
Technická správa komunikací spustila 4. dubna 2024 hlavní bourací práce, související s rozsáhlou rekonstrukcí Libeňského...
DPP znovu vyhodnotí vítěznou nabídku na zhotovitele druhého úseku metra D
Dopravní podnik hl. m. Prahy aktuálně získal nové informace v souvislosti s ověřením detailů jedné z referencí...
Ceny bytů i rodinných domů v uplynulém roce v Česku klesly
ČSOB Index bydlení: Rok 2023 přinesl levnější byty i domy, ceny pozemků dále rostou.