První úsek metra D je proražen

První úsek pražského metra na budované trase D Pankrác – Olbrachtova je propojen v celé stavební délce z budoucí stanice Olbrachtova až po tunel pro obratové koleje za budoucí stanicí Pankrác D ve směru na náměstí Bratří Synků.

Stalo se tak díky prorážce v levém staničním tunelu mezi neveřejnou a veřejnou částí stanice Olbrachtova, čímž se navzájem propojila nejvzdálenější staveniště. Vzhledem k povrchu se místo prorážky nachází zhruba v místě křížení ulic Na Strži a Jeremenkova.

Po zhruba 19 měsících od zahájení stavby je na prvním úseku metra D vyraženo více než 2100 metrů tunelů či štol a zhruba 60 % celkového objemu ražeb.

1. 12. 2023; TZ: DPP

 

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Červený Vrch bude mít nové centrum

Vítězný návrh: Pohled na osu sídliště Červeného Vrchu z ptačí perspektivy, autoři: UNIT architekti + Land05 + Atelier DUA, zdroj: ONplan, 2025

Městská část Praha 6 a společnost CPI Property Group vyhlásili vítěze Urbanisticko-architektonické soutěže Osa...

Rekonstrukce metra Flora pokračuje

FOTO: DPP – Petr Hejna

V rámci rekonstrukce stanice metra Flora začíná hloubení šachty pro budoucí výtahy.

 

Evropský trh studentského bydlení zažívá dynamický rozvoj

Ilustrační foto: autor: naassomz1/pixabay.com

Česká republika čelí nedostatku kapacit.

Na opravě dálnice D10 u Prahy a Pražského okruhu pracujeme i v noci

Foto: Skanska

Na opravě 3,5 km úseku dálnice D10 u Prahy a přibližně 400 m dlouhé navazující části Pražského okruhu (D0) se...

reklama
reklama