Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion aut v segmentu B

Automobilka Hyundai prodala v Evropě již více než 1 milion aut v segmentu B, tedy ve vůbec nejpopulárnější kategorii vozidel mezi evropskými spotřebiteli. Úspěchu dosáhla především díky mimořádné popularitě modelu i20 nové generace, jejíž prodej zahájila v loňském roce.

K překonání hranice 1 milionu prodaných vozů v dané kategorii dochází ve chvíli, kdy společnost uvádí na trh nový model i20 Active. Jde již o 3. člena rodiny s označením i20. Model Active přichází se zcela novým litrovým motorem T-GDI, který chce přilákat ještě více zákazníků v B-segmentu.

Evropský segment B představuje více než 2 700 000 prodaných aut, což činí 22 % ročních prodejů všech automobilů na kontinentu. Jde o největší segment na trhu a je zároveň hlavním pilířem úspěchu Hyundai v Evropě.

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Ani po sedmé dražbě nemá zámek Veleslavín nového vlastníka

Ani po sedmé dražbě nemá zámek Veleslavín nového vlastníka/ÚMČ Praha 6

Zámek Veleslavín se ani v sedmé elektronické dražbě neprodal. Ačkoli minimálně jeden zájemce složil kauci, nepodal...

Pryžové těsnění nejen pro českou jadernou energetiku

Foto: UTB Zlín

Fakulta technologická Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně zahajuje nový výzkumný projekt, jehož cílem je vyvinout speciální...

Mapy zobrazující intenzitu sucha aktualizovány denně

Web Intersucho.cz využívají převážně zemědělci a lesníci. Aktuální data ale pomáhají k orientaci i dalším zájemcům státní správy.

Uživatelé webu Intersucho.cz už nemusejí čekat na aktualizaci klíčových mapových výstupů jednou týdně v pondělí.

Optimismus firem v Česku stoupl na tříletý vrchol

Ilustrační obrázek: pixabay.com

Průzkum ČSOB: Trumpova cla se zatím neprojevila.

reklama reklama