Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion aut v segmentu B
Automobilka Hyundai prodala v Evropě již více než 1 milion aut v segmentu B, tedy ve vůbec nejpopulárnější kategorii vozidel mezi evropskými spotřebiteli. Úspěchu dosáhla především díky mimořádné popularitě modelu i20 nové generace, jejíž prodej zahájila v loňském roce.
K překonání hranice 1 milionu prodaných vozů v dané kategorii dochází ve chvíli, kdy společnost uvádí na trh nový model i20 Active. Jde již o 3. člena rodiny s označením i20. Model Active přichází se zcela novým litrovým motorem T-GDI, který chce přilákat ještě více zákazníků v B-segmentu.
Evropský segment B představuje více než 2 700 000 prodaných aut, což činí 22 % ročních prodejů všech automobilů na kontinentu. Jde o největší segment na trhu a je zároveň hlavním pilířem úspěchu Hyundai v Evropě.
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Česká obchodní inspekce udeřila na tržnici v Hatích

Na 4 300 kusů padělků za více než 21 milionů korun skončilo v rukou inspektorů.
6. kolo rozvoje venkova

Mladí zemědělci dostanou rekordních 1,5 miliardy korun, na investice do zemědělských podniků bude téměř 3,5 miliardy.
Vyhořelé jaderné palivo se bude rozpadat miliony let

Ničivé zemětřesení, povodně, doba ledová nebo dokonce zánik lidstva na Zemi.
Přidání kapacit v rámci Programu kvalifikovaný zaměstnanec

V pondělí 8. prosince 2025 v 09,30 hod. dojde k přidání měsíční kapacity do systému MPO pro přidělování jedinečných...











































