Hyundai upevňuje postavení silné dvojky českého trhu

Za první čtyři měsíce letošního roku prodal Hyundai na českém trhu celkem 5 961 vozů, čímž jeho prodeje meziročně vzrostly o 8 % procent.

Pozici nejprodávanějšího modelu značky si i nadále drží vůz Hyundai i30 s 1946 prodanými vozy. V segmentu kompaktních vozů je i30 v současnosti druhým nejprodávanějším modelem s tržním podílem 12,4 %. Druhým nejžádanějším modelem z nabídky značky Hyundai je dlouhodobě model ix20. Od ledna do konce dubna letošního roku se pro něj rozhodlo již 1883 zákazníků, díky čemuž své kategorii MPV-B s velkým tržním podílem, konkrétně 47,9 %, s přehledem vládne. Jen v dubnu si tento vůz koupilo 596 zákazníků, což představuje více než polovinu úplně všech prodaných vozů v této kategorii. Proti stejnému období loňska se prodeje modelu meziročně zvýšily o 55,6 %.

Prodejní výsledky značky Hyundai vycházejí z čísel reálných prodejů, tedy bez takzvaných samoregistrací, jimiž některé konkurenční značky záměrně zkreslují své skutečné prodeje.

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Česká obchodní inspekce udeřila na tržnici v Hatích

Hatě: ČOI, Inspektorát pro Jihomoravský a Zlínský kraj

Na 4 300 kusů padělků za více než 21 milionů korun skončilo v rukou inspektorů.

6. kolo rozvoje venkova

Ilustrační foto: Praha Press

Mladí zemědělci dostanou rekordních 1,5 miliardy korun, na investice do zemědělských podniků bude téměř 3,5 miliardy.

Vyhořelé jaderné palivo se bude rozpadat miliony let

Foto: Správa úložišť radioaktivních odpadů

Ničivé zemětřesení, povodně, doba ledová nebo dokonce zánik lidstva na Zemi.

Přidání kapacit v rámci Programu kvalifikovaný zaměstnanec

Ulánbátar, hlavní město Mongolska/pixabay.com

V pondělí 8. prosince 2025 v 09,30 hod. dojde k přidání měsíční kapacity do systému MPO pro přidělování jedinečných...

reklama reklama