Lenovo a Fujitsu zahajují globální strategickou spolupráci v oblasti PC

Společnosti Lenovo a Fujitsu oznámily zahájení strategické spolupráce v oblasti výzkumu, vývoje, designu a výroby osobních počítačů pro celosvětový trh.

Společnost Fujitsu převedla 1. února letošního roku svou japonskou počítačovou divizi pod dceřinou společnost Fujitsu Client Computing Limited. Od té doby Fujitsu zvažuje různé možnosti, jak zajistit budoucí růst svého podnikání v oblasti osobních počítačů.

Lenovo, které je největším světovým výrobcem počítačů, neustále hledá příležitosti k dalšímu růstu svého klíčového byznysu na globálním trhu. Cílem spolupráce obou společností je vytvořit úspěšný model, který bude využívat zákaznickou podporu, výzkum a vývoj, výrobní kapacity a celosvětové působení firmy Fujitsu společně s úspěšnou strategií společnosti Lenovo ke zlepšení konkurenceschopnosti na dynamickém světovém trhu s PC.

Společnost Fujistu bude i nadále nabízet velmi kvalitní, inovativní a spolehlivé portfolio počítačů značky Fujitsu a související podporu pro zákazníky a obchodní partnery po celém světě.

26.11.2016.; TZ: Lenovo

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Česká obchodní inspekce udeřila na tržnici v Hatích

Hatě: ČOI, Inspektorát pro Jihomoravský a Zlínský kraj

Na 4 300 kusů padělků za více než 21 milionů korun skončilo v rukou inspektorů.

6. kolo rozvoje venkova

Ilustrační foto: Praha Press

Mladí zemědělci dostanou rekordních 1,5 miliardy korun, na investice do zemědělských podniků bude téměř 3,5 miliardy.

Vyhořelé jaderné palivo se bude rozpadat miliony let

Foto: Správa úložišť radioaktivních odpadů

Ničivé zemětřesení, povodně, doba ledová nebo dokonce zánik lidstva na Zemi.

Přidání kapacit v rámci Programu kvalifikovaný zaměstnanec

Ulánbátar, hlavní město Mongolska/pixabay.com

V pondělí 8. prosince 2025 v 09,30 hod. dojde k přidání měsíční kapacity do systému MPO pro přidělování jedinečných...

reklama reklama