DPP zná vítěze výběrového řízení na pronájem reklamních ploch 300 autobusů
V transparentním výběrovém řízení Dopravního podniku hl. m. Prahy na pronájem reklamních ploch na 300 autobusech MHD zvítězila společnost BigBoard. Za cenu převyšující tři miliony korun vyhrála pronájem ploch na jeden rok.
DPP při výběru partnera v poptávkovém řízení zohlednil nejvyšší podanou cenu jako hlavní hodnotící kritérium. BigBoard předložil nejvyšší nabídku ve výši tří milionů 50 tisíc korun a vyhrál. Předmětem výběrového řízení byl pronájem reklamních ploch na 150 autobusech typu SOR NB12 a 150 autobusech typu SOR NB18 na 12 měsíců.
Společnost BigBoard vyhrála řízení na pronájem reklamních ploch na 300 autobusech MHD již podruhé. V loňském roce však uzavření smlouvy znemožnila předběžná opatření podaná ze strany společnosti Rencar, se kterou Dopravní podnik vede soudní spory ohledně platnosti pro DPP nevýhodné smlouvy. DPP proto tehdy plochy pronajal druhému v pořadí, společnosti Czech Outdoor, která obstarávala v roce 2017 reklamu na 300 autobusech po dobu šesti měsíců.
Rencar zajišťuje reklamu na 130 tisících reklamních nosičích, za které platí DPP přibližně 50 milionů korun ročně. DPP však má nabídky od konkurenčních společností, které Dopravnímu podniku garantují příjem za provozování reklamy ve výši více než 140 milionů korun ročně.
16.1.2018; TZ: DPP
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Hluk v Praze je nutné snížit

Veřejnost má možnost připomínkovat návrh nového Akčního plánu snižování hluku pro metropoli.
Praha obnoví Starou čistírnu odpadních vod v Bubenči

Rada hlavního města Prahy na svém pondělním jednání podpořila projekt celkové rekonstrukce Staré čistírny odpadních...
Přípravy na návrat koní Převalského do východního Mongolska

Ve spolupráci s Armádou České republiky přepravila Zoo Praha více než třicet koní Převalského do západního Mongolska...