DPP zná vítěze výběrového řízení na pronájem reklamních ploch 300 autobusů
V transparentním výběrovém řízení Dopravního podniku hl. m. Prahy na pronájem reklamních ploch na 300 autobusech MHD zvítězila společnost BigBoard. Za cenu převyšující tři miliony korun vyhrála pronájem ploch na jeden rok.
DPP při výběru partnera v poptávkovém řízení zohlednil nejvyšší podanou cenu jako hlavní hodnotící kritérium. BigBoard předložil nejvyšší nabídku ve výši tří milionů 50 tisíc korun a vyhrál. Předmětem výběrového řízení byl pronájem reklamních ploch na 150 autobusech typu SOR NB12 a 150 autobusech typu SOR NB18 na 12 měsíců.
Společnost BigBoard vyhrála řízení na pronájem reklamních ploch na 300 autobusech MHD již podruhé. V loňském roce však uzavření smlouvy znemožnila předběžná opatření podaná ze strany společnosti Rencar, se kterou Dopravní podnik vede soudní spory ohledně platnosti pro DPP nevýhodné smlouvy. DPP proto tehdy plochy pronajal druhému v pořadí, společnosti Czech Outdoor, která obstarávala v roce 2017 reklamu na 300 autobusech po dobu šesti měsíců.
Rencar zajišťuje reklamu na 130 tisících reklamních nosičích, za které platí DPP přibližně 50 milionů korun ročně. DPP však má nabídky od konkurenčních společností, které Dopravnímu podniku garantují příjem za provozování reklamy ve výši více než 140 milionů korun ročně.
16.1.2018; TZ: DPP
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
V pátek 3. května se opět roztočí Letenský kolotoč
Národní technické muzeum v pátek 3. května roztočí na další sezónu opravený Letenský kolotoč.
Černých odběrů bylo loni více, ale za méně peněz
Pražské vodovody a kanalizace v loňském roce zákazníkům nafakturovaly za nelegální odběr pitné vody a černou...
Rozšířené bus pruhy s neomezenou platností
Praha 6 chce dostat cestující do MHD a kolony posunout před své hranice.