Letiště Praha na cestě k budoucnosti

Chystají se nové linky, obchody i parkování na míru.

Rychlejší odbavení, lepší nabídka služeb, parkování na míru nebo nová přímá spojení. Letiště Praha konečně po pandemické krizi může představit plány svého rozvoje na další roky.

Cestující se díky tomu mohou těšit na výraznější komfort pří cestování už i při cestě na letiště. Nové plány podporuje přes 90 procent obyvatel České republiky. Rozvoj letiště do roku 2030 přinese 200 přímých spojení, 37 dálkových linek a 10 000 parkovacích míst. V neposlední řadě bude letiště uhlíkově neutrální.

Rozšíření kapacity Terminálů

V rámci rozvoje a rozšíření terminálů dojde k navýšení kapacity na 21,2 milionů cestujících a zdvojnásobení špičkové hodinové kapacity. Výkonný ředitel provozu letiště Martin Kučera mluví také o Centrální bezpečnostní kontrole na Terminálu 1. „Zlepšíme tím komfort pro cestující, umožníme efektivnější využití kapacit a přesun části Schengenského provozu do Terminálu 1. Rozšíření kapacity Terminálu 2 pak zajistí multifunkční provoz a flexibilitu v obou režimech Schengen a non Schengen. Jednotliví dopravci navíc budou mít přidělený k odbavení vždy jen jeden konkrétní terminál a zlepší se tím i orientace pro cestující.“

3. 10. 2023; TZ: MD ČR

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

V pátek 3. května se opět roztočí Letenský kolotoč

Letenský kolotoč/NTM

Národní technické muzeum v pátek 3. května roztočí na další sezónu opravený Letenský kolotoč.

Černých odběrů bylo loni více, ale za méně peněz

Foto: černé odběry/PVK

Pražské vodovody a kanalizace v loňském roce zákazníkům nafakturovaly za nelegální odběr pitné vody a černou...

Rozšířené bus pruhy s neomezenou platností

Jednání o dopravě/ ÚMČ Praha 6

Praha 6 chce dostat cestující do MHD a kolony posunout před své hranice.

Labutě v nesnázích

Zachráněné labutě, vodní léčebna/Lesy hl. m. Prahy

Od začátku roku jsme pomohli už 13 labutím.

reklama
reklama
reklama