Na Letišti Praha pomůže nová služba se ztracenými zavazadly
Již druhou technologickou novinku v krátké době spustilo pro své cestující Letiště Praha. Po kiosku virtuální informační služby se nově jedná o samoobslužné kiosky reklamací zavazadel. Ty budou v prozatímním testovacím režimu cestujícím pomáhat při ohlašovaní ztraceného zavazadla.
Stanoviště kiosků se nachází v celním prostoru obou terminálů v blízkosti pásů pro výdej zavazadel.
„Nespornou výhodou nové technologie je také fakt, že informaci o ztraceném zavazadle kiosky automaticky předávají všem handlingovým společnostem, které odbavovaly předchozí návazné lety, na které cestující nastoupil před jeho samotným přistáním v Praze. Velmi se tak zjednoduší předávání informací v případě, že cestující ztratil zavazadlo v rámci přestupního letu," doplňuje Tomáš Vláčil, Ředitel provozu terminálů Letiště Praha.
Zavedením reklamačních kiosků se Letiště Praha zařazuje po bok některých světových letišť, kde podobné systémy již fungují.
27. 2. 2019; TZ: Letiště Praha
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Hluk v Praze je nutné snížit

Veřejnost má možnost připomínkovat návrh nového Akčního plánu snižování hluku pro metropoli.
Praha obnoví Starou čistírnu odpadních vod v Bubenči

Rada hlavního města Prahy na svém pondělním jednání podpořila projekt celkové rekonstrukce Staré čistírny odpadních...
Přípravy na návrat koní Převalského do východního Mongolska

Ve spolupráci s Armádou České republiky přepravila Zoo Praha více než třicet koní Převalského do západního Mongolska...