Na Letišti Praha pomůže nová služba se ztracenými zavazadly
Již druhou technologickou novinku v krátké době spustilo pro své cestující Letiště Praha. Po kiosku virtuální informační služby se nově jedná o samoobslužné kiosky reklamací zavazadel. Ty budou v prozatímním testovacím režimu cestujícím pomáhat při ohlašovaní ztraceného zavazadla.
Stanoviště kiosků se nachází v celním prostoru obou terminálů v blízkosti pásů pro výdej zavazadel.
„Nespornou výhodou nové technologie je také fakt, že informaci o ztraceném zavazadle kiosky automaticky předávají všem handlingovým společnostem, které odbavovaly předchozí návazné lety, na které cestující nastoupil před jeho samotným přistáním v Praze. Velmi se tak zjednoduší předávání informací v případě, že cestující ztratil zavazadlo v rámci přestupního letu," doplňuje Tomáš Vláčil, Ředitel provozu terminálů Letiště Praha.
Zavedením reklamačních kiosků se Letiště Praha zařazuje po bok některých světových letišť, kde podobné systémy již fungují.
27. 2. 2019; TZ: Letiště Praha
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Praha umístí na vodárenské objekty fotovoltaické elektrárny
Na patnácti vodárenských objektech po celém území hlavního města a v Káraném se letos objeví fotovoltaické elektrárny.
Na Trojce proběhl 47. ročník biatlonového závodu Žižkovská stuha
Dne 21. dubna 2024 se v malebném prostředí Parku Parukářka a na střelnici Kapslovna uskutečnil již 47. ročník tradičního...
Pražské školy z pohledu pražských hygieniků
Hygienická služba Hlavního města Prahy provedla v období prvního čtvrtletí 2024 v rámci výkonu státního zdravotního...