Air Bank zvítězila v odborné soutěži Marketingový počin roku 2014/15

16. ročník konference Marketing Management přinesl kromě bohatého odborného programu také vyhlášení vítězů ocenění Marketingový počin roku 2014/15. Za český trh bodovala Air Bank se známými spoty o bankéřích.

V rámci tuzemského trhu se utkaly tři společnosti, které na základě spontánních ohlasů u zákazníků získaly prvenství ve svých kategoriích: Air Bank (kategorie Služby), Kofola ČeskoSlovensko (kategorie Produkty) a Kaufland (kategorie Obchod). Ocenění a trofej pro absolutního vítěze si odnesla Air Bank.

Není bez zajímavosti, že výsledky hlasování odborníků o Marketingovém počinu napříč kategoriemi se shodují i s četností spontánního jmenování kampaní spotřebiteli při výzkumu. Je vidět, že humor a emoce fungují, jak u zákazníků, tak odborníků.

TZ: Blue Events, s. r. o.

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Saláty rostou bez půdy

Saláty rostou bez půdy/ Zoo Liberec

Začátek spolupráce Zoo Liberec a Technické univerzity v Liberci.

Mobilní STK poprvé v Česku

Mobilní STK poprvé v Česku/MDČR

Inspekce silniční dopravy představila technologickou novinku pro kontroly v provozu.

Každé třetí kontrolované vozidlo mělo problém

Každé třetí kontrolované vozidlo mělo problém/MDČR

To je bilance po prvním měsíci Inspekce silniční dopravy.

Čtyři kontrolní dny, osmnáct zásahů, dva skryté sklady

Foto: Celní správa České republiky

Hodnota zboží by přesáhla 57 milionů korun. 

reklama
reklama reklama