České ceny za PR jsou rozdány
Vyhlášení výsledků České ceny za PR se letos opět uskutečnilo ve 27. patře budovy City Tower. Setkání, které již tradičně patří k vrcholným událostem oboru PR, se zúčastnilo přes 300 píáristů z celé republiky.
Všechny kategorie 12. ročníku Ceny byly velmi dobře obsazené. Největší počet projektů nominovaných na shortlist měly agentury: Ogilvy Public Relations (14), Skupina Konektor – PR.Konektor + Konektor Social (13), AC&C (9), AMI Communications (9), Bison&Rose (8). Nejvíce ocenění si nakonec odnesli zástupci agentur: PR.Konektor + Konektor Social (10), AC&C (8), Ogilvy Public Relations (7) a Donath Business&Media (4+1).
V konkurenci 156 přihlášených projektů a 310 přihlášek se absolutním vítězem stal projekt „20 minut nad Londýnem" vytvořený agenturou Omnimedia pro Českou mincovnu. Jednalo se o prezentaci České mincovny na pozadí osobního příběhu a splněného životního přání válečného veterána generála Emila Bočka. Na podzim roku 2015 tehdy 92letý generál vyslovil zdánlivě nereálné přání proletět se ještě jednou Spitfirem.
16.6.2017; TZ: APRA
Komentáře
K článku bylo přidáno 1 komentář.
Elena 23.6.2017 18:17
Kdy konečně skončí např.PR - což je česky reklamní článek. Nebo kdy se přestane používat anglická a jiná květnatá cizojazyčná mluva v televizní reklamě?
Kontrolní akce na tržnici ve Studánkách

Při kontrole tržnice ve Studánkách na Českokrumlovsku zajistili inspektoři ČOI bezmála 1 000 kusů padělků za více...
Národní zemědělské dotace pro rok 2026

Ministerstvo zemědělství má připraveny národní dotace pro rok 2026. Více než třemi miliardami korun podpoří živočišnou...
Celní správa eviduje další sérii podvodů

Podvodníci vyžadují jménem celní správy platbu cla a DPH zakoupením kuponu PaysafeCard.














































