Event Day. Den plný zážitku. Co přinese 2.ročník veletrhu eventových služeb?

Čas do otevření bran dvacátého prvního ročníku mezinárodního veletrhu reklamních služeb a polygrafie se nezadržitelně blíží.

Mezinárodní veletrh reklamních služeb a polygrafie Reklama-Polygraf v rámci 21. ročníku přináší nový pohled na specializované odvětví marketingové komunikace – event marketing.

První den konání veletrhu, tedy 13. května 2014, se uskuteční již 2. ročník prezentace služeb v této oblasti pod názvem Event Day. Pro akci je vyčleněna hala číslo 6 výstaviště PVA Expo Praha – Letňany.

Akce je cílenou prezentací pro event agentury, kongresová centra, hotely a poskytovatele služeb pro semináře, konference, kongresy, firemní večírky, teambuildingy a další aktivity.

Návštěvníci se budou moci seznámit s nabídkou pro kongresy, konference, semináře, incentivní programy či firemní večírky. Poskytnout svým zákazníkům nové informace netradiční či zážitkovou formou může být velkou konkurenční výhodou. Jde o to být první!

Veletrh Reklama-Polygraf pořádá již podvacáté první společnost M.I.P. Group, a.s., od 13.května do 15. Května 2014.

Reklama-Polygraf, foto: M.I.P. Group, a.s.

Reklama-Polygraf, foto: M.I.P. Group, a.s.

Reklama-Polygraf, foto: M.I.P. Group, a.s.

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Saláty rostou bez půdy

Saláty rostou bez půdy/ Zoo Liberec

Začátek spolupráce Zoo Liberec a Technické univerzity v Liberci.

Mobilní STK poprvé v Česku

Mobilní STK poprvé v Česku/MDČR

Inspekce silniční dopravy představila technologickou novinku pro kontroly v provozu.

Každé třetí kontrolované vozidlo mělo problém

Každé třetí kontrolované vozidlo mělo problém/MDČR

To je bilance po prvním měsíci Inspekce silniční dopravy.

Čtyři kontrolní dny, osmnáct zásahů, dva skryté sklady

Foto: Celní správa České republiky

Hodnota zboží by přesáhla 57 milionů korun. 

reklama
reklama reklama