Jungheinrich představuje elektrický ručně vedený nízkozdvižný vozík ERE C20

Jungheinrich uvádí v prosinci 2014 na trh novou variantu elektrického ručně vedeného nízkozdvižného vozíku ERE C20. Vozík je kombinací nízkozdvižného vozíku a vozíku s režimem spolujízdy a může naložit zboží o hmotnosti až 2 000 kg.

Vozík ERE C20 je vybaven přídavným zdvihem sloupu s nosností až 700 kg. Tak je možné zvednout paletu pomocí sloupu integrovaného v bateriovém prostoru až do výšky 752 mm.

„Vozík tak umožňuje širší použití při vychystávání a jednoduchých stohovacích pracích", vysvětluje Michael Hohmann, produktový manažer nízkozdvižných vozíků firmy Jungheinrich. Pomocí přízdvihu se vychystávané zboží dostane do pohodlné výšky pro snadnou manipulaci s menším zatížením páteře pracovníka.

Nízkozdvižný vozík Jungheinrich ERE C20 - vysoké zrychlení, nízká spotřeba energie

Elektrický ručně vedený nízkozdvižný vozík je díky svému kompaktnímu provedení velmi obratný a má flexibilní využití – jak ve skladu, tak i při nakládání a vykládání nákladních automobilů. Vozík byl vybaven moderní technologií střídavého proudu firmy Jungheinrich.

Účinnost bezúdržbového pojezdového motoru byla nastavena přímo na tuto novou generaci vozíků. Výsledkem je vysoké zrychlení a současně velmi nízká spotřeba energie.

Vozík má měkce odpruženou, sklopnou plošinu pro spolujízdu na kratší i střední vzdálenosti. Navíc byl pohon vybaven kvůli ochraně řidiče, vozíku i nákladu asistenčním systémem ShockProtect. Jde o flexibilní odpružení podle velikosti zatížení, které snižuje otřesy řidiče, šasi vozíku i zboží – zejména při překonávání prahů a přejíždění nakládacích ramp. Nízkozdvižné vozíky vybavené tímto systémem jsou vhodné pro bezpečné a ergonomicky správné nakládání kamiónů.

TZ: Jungheinrich (ČR) s.r.o.

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Saláty rostou bez půdy

Saláty rostou bez půdy/ Zoo Liberec

Začátek spolupráce Zoo Liberec a Technické univerzity v Liberci.

Mobilní STK poprvé v Česku

Mobilní STK poprvé v Česku/MDČR

Inspekce silniční dopravy představila technologickou novinku pro kontroly v provozu.

Každé třetí kontrolované vozidlo mělo problém

Každé třetí kontrolované vozidlo mělo problém/MDČR

To je bilance po prvním měsíci Inspekce silniční dopravy.

Čtyři kontrolní dny, osmnáct zásahů, dva skryté sklady

Foto: Celní správa České republiky

Hodnota zboží by přesáhla 57 milionů korun. 

reklama
reklama reklama