Noviny a internet jsou nejefektivnější reklamní nosič pro automobilové odvětví

Aktuální model reklamní trackingové studie ZMG Media Monitor sleduje efektivitu reklamních opatření v automobilovém odvětví. Nejlepší výsledky dosahují novinová a internetová reklama s indexem efektivity od 130 do 137.

Analýza ZMG je založena na reklamním trackingu ZMG Media Monitor a datech Nielsen Media Research pro pět největších automobilových značek VW, Mercedes, BMW, Audi, a Ford. Celkem investovali tito výrobci automobilů v průběhu realizace studie za období 2013 až 2015 do reklamy v Německu 2,9 miliardy Euro.

Největší podíl – 31% – směřovali tyto podniky do televizní reklamy. S podílem 23% jsou na druhém místě noviny, následované digitální reklamou na internetu s podílem 16%.

30 procent „share efektu" pro noviny

Uvedená studie potvrzuje úspěch automobilových značek v komunikaci. Na základě dat o 45 000 dotazovaných osobách v období 2013 až 2015 provedla ZMG diferencované benchmarkové modelování zaměřené na reklamní účinnost.

Nejvyšší podíl reklamní účinnosti pěti značek dosáhly noviny. 30% reklam, které ovlivnily vnímání zákazníků, jsou novinové reklamy. Téměř čtvrtina (24%) připadá na televizní reklamu a 22% na internetovou reklamu.

15.12.2016; zdroj: Unie vydavatelů ČR, www.die-zeitungen.de

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Saláty rostou bez půdy

Saláty rostou bez půdy/ Zoo Liberec

Začátek spolupráce Zoo Liberec a Technické univerzity v Liberci.

Mobilní STK poprvé v Česku

Mobilní STK poprvé v Česku/MDČR

Inspekce silniční dopravy představila technologickou novinku pro kontroly v provozu.

Každé třetí kontrolované vozidlo mělo problém

Každé třetí kontrolované vozidlo mělo problém/MDČR

To je bilance po prvním měsíci Inspekce silniční dopravy.

Čtyři kontrolní dny, osmnáct zásahů, dva skryté sklady

Foto: Celní správa České republiky

Hodnota zboží by přesáhla 57 milionů korun. 

reklama
reklama reklama