Noviny a internet jsou nejefektivnější reklamní nosič pro automobilové odvětví
Aktuální model reklamní trackingové studie ZMG Media Monitor sleduje efektivitu reklamních opatření v automobilovém odvětví. Nejlepší výsledky dosahují novinová a internetová reklama s indexem efektivity od 130 do 137.
Analýza ZMG je založena na reklamním trackingu ZMG Media Monitor a datech Nielsen Media Research pro pět největších automobilových značek VW, Mercedes, BMW, Audi, a Ford. Celkem investovali tito výrobci automobilů v průběhu realizace studie za období 2013 až 2015 do reklamy v Německu 2,9 miliardy Euro.
Největší podíl – 31% – směřovali tyto podniky do televizní reklamy. S podílem 23% jsou na druhém místě noviny, následované digitální reklamou na internetu s podílem 16%.
30 procent „share efektu" pro noviny
Uvedená studie potvrzuje úspěch automobilových značek v komunikaci. Na základě dat o 45 000 dotazovaných osobách v období 2013 až 2015 provedla ZMG diferencované benchmarkové modelování zaměřené na reklamní účinnost.
Nejvyšší podíl reklamní účinnosti pěti značek dosáhly noviny. 30% reklam, které ovlivnily vnímání zákazníků, jsou novinové reklamy. Téměř čtvrtina (24%) připadá na televizní reklamu a 22% na internetovou reklamu.
15.12.2016; zdroj: Unie vydavatelů ČR, www.die-zeitungen.de
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Společnost DIRP, s.r.o. vám pomůže vybrat vhodné regálové systémy pro kancelář i sklady
Společnost DIRP, s. r.o. s celorepublikovou působností se dlouhodobě zaměřuje na dodávky kovového a kancelářského...
V zemědělské krajině se šíří široká škála reziduí pesticidů
Zjistili to vědci Lesnické a dřevařské fakulty Mendelovy univerzity v Brně.
Pěstování révy vinné v České republice v roce 2023
Ze statistických údajů Ústředního kontrolního a zkušebního ústavu zemědělského (ÚKZÚZ) za rok 2023 vyplývá...
Nové podmínky pro hospodaření na erozně ohrožené půdě
Platnost nových pravidel pro hospodaření na erozně ohrožené půdě se odsouvá na příští rok. Ministerstvo dává...