Noviny a internet jsou nejefektivnější reklamní nosič pro automobilové odvětví
Aktuální model reklamní trackingové studie ZMG Media Monitor sleduje efektivitu reklamních opatření v automobilovém odvětví. Nejlepší výsledky dosahují novinová a internetová reklama s indexem efektivity od 130 do 137.
Analýza ZMG je založena na reklamním trackingu ZMG Media Monitor a datech Nielsen Media Research pro pět největších automobilových značek VW, Mercedes, BMW, Audi, a Ford. Celkem investovali tito výrobci automobilů v průběhu realizace studie za období 2013 až 2015 do reklamy v Německu 2,9 miliardy Euro.
Největší podíl – 31% – směřovali tyto podniky do televizní reklamy. S podílem 23% jsou na druhém místě noviny, následované digitální reklamou na internetu s podílem 16%.
30 procent „share efektu" pro noviny
Uvedená studie potvrzuje úspěch automobilových značek v komunikaci. Na základě dat o 45 000 dotazovaných osobách v období 2013 až 2015 provedla ZMG diferencované benchmarkové modelování zaměřené na reklamní účinnost.
Nejvyšší podíl reklamní účinnosti pěti značek dosáhly noviny. 30% reklam, které ovlivnily vnímání zákazníků, jsou novinové reklamy. Téměř čtvrtina (24%) připadá na televizní reklamu a 22% na internetovou reklamu.
15.12.2016; zdroj: Unie vydavatelů ČR, www.die-zeitungen.de
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Kontrolní akce na tržnici ve Studánkách

Při kontrole tržnice ve Studánkách na Českokrumlovsku zajistili inspektoři ČOI bezmála 1 000 kusů padělků za více...
Národní zemědělské dotace pro rok 2026

Ministerstvo zemědělství má připraveny národní dotace pro rok 2026. Více než třemi miliardami korun podpoří živočišnou...
Celní správa eviduje další sérii podvodů

Podvodníci vyžadují jménem celní správy platbu cla a DPH zakoupením kuponu PaysafeCard.














































