Air Bank zvítězila v odborné soutěži Marketingový počin roku 2014/15
16. ročník konference Marketing Management přinesl kromě bohatého odborného programu také vyhlášení vítězů ocenění Marketingový počin roku 2014/15. Za český trh bodovala Air Bank se známými spoty o bankéřích.
V rámci tuzemského trhu se utkaly tři společnosti, které na základě spontánních ohlasů u zákazníků získaly prvenství ve svých kategoriích: Air Bank (kategorie Služby), Kofola ČeskoSlovensko (kategorie Produkty) a Kaufland (kategorie Obchod). Ocenění a trofej pro absolutního vítěze si odnesla Air Bank.
Není bez zajímavosti, že výsledky hlasování odborníků o Marketingovém počinu napříč kategoriemi se shodují i s četností spontánního jmenování kampaní spotřebiteli při výzkumu. Je vidět, že humor a emoce fungují, jak u zákazníků, tak odborníků.
TZ: Blue Events, s. r. o.
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Výsledky výzkumu určeného biodiverzitě evropských lesů

Pestré lesnické hospodaření a větší rozloha chráněných lesů podpoří biodiverzitu evropských lesů. Uniformní,...
První případy nového onemocnění u koní ve střední Evropě

Tým českých a rakouských veterinářů a parazitologů pod vedením profesora Davida Modrého z České zemědělské...
Budoucnost nakupování na venkově

Budoucností nakupování v malých obcích České republiky by mohly být automatizované prodejny.
Celníci zadrželi v jeden den neznačené cigarety na tržnici i silnici

Téměř 12 tisíc kusů neznačených tabákových výrobků zadrželi celníci začátkem měsíce září.