Air Bank zvítězila v odborné soutěži Marketingový počin roku 2014/15

16. ročník konference Marketing Management přinesl kromě bohatého odborného programu také vyhlášení vítězů ocenění Marketingový počin roku 2014/15. Za český trh bodovala Air Bank se známými spoty o bankéřích.

V rámci tuzemského trhu se utkaly tři společnosti, které na základě spontánních ohlasů u zákazníků získaly prvenství ve svých kategoriích: Air Bank (kategorie Služby), Kofola ČeskoSlovensko (kategorie Produkty) a Kaufland (kategorie Obchod). Ocenění a trofej pro absolutního vítěze si odnesla Air Bank.

Není bez zajímavosti, že výsledky hlasování odborníků o Marketingovém počinu napříč kategoriemi se shodují i s četností spontánního jmenování kampaní spotřebiteli při výzkumu. Je vidět, že humor a emoce fungují, jak u zákazníků, tak odborníků.

TZ: Blue Events, s. r. o.

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

V zemědělské krajině se šíří široká škála reziduí pesticidů

Ilustrační foto: Praha Press

Zjistili to vědci Lesnické a dřevařské fakulty Mendelovy univerzity v Brně.

Pěstování révy vinné v České republice v roce 2023

Foto: vinohrad, Praha Press

Ze statistických údajů Ústředního kontrolního a zkušebního ústavu zemědělského (ÚKZÚZ) za rok 2023 vyplývá...

Nové podmínky pro hospodaření na erozně ohrožené půdě

eroze/Stanislava Nopova

Platnost nových pravidel pro hospodaření na erozně ohrožené půdě se odsouvá na příští rok. Ministerstvo dává...

Veterinární dozor se na jaře zaměřuje na začínající farmářské trhy

Foto: SVS

S příchodem jara v České republice tradičně startuje také sezóna farmářských trhů a Státní veterinární správa...

reklama
reklama reklama