Hledá se partner na nejméně 1 196 reklamních ploch v metru
Dopravní podnik hlavního města Prahy vypsal poptávkové řízení na pronájem ploch v metru pro umístění prosvětlených reklamních nosičů. Jedná se o pronájem nejméně 1 196 ploch v pražském metru k instalaci city light vitrín.
City light vitríny jsou prosvětlené reklamní nosiče umístěné na frekventovaných místech v Praze. Poptávkové řízení bude dvoukolové, uchazeči musí složit milionovou kauci. Zadávací dokumentace je na internetových stránkách DPP k dispozici v češtině a angličtině, aby DPP přilákal také zahraniční zájemce. Uchazeči mají šestitýdenní lhůtu pro podání nabídek.
„Hledáme partnera na dlouhodobý pronájem ploch pro umístění reklamních city light vitrín. Nabízíme desetiletý pronájem s opcí na dalších pět let. Slibujeme si od toho minimálně zdvojnásobení současných příjmů z pronájmu těchto ploch," říká Martin Gillar, generální ředitel a předseda představenstva DPP s tím, že zájemci mají šest týdnů na podání nabídek.
Jediným hodnoticím kritériem výběru partnera bude výše nabídkové ceny. Minimální cena za pronájem jedné plochy pro umístění jedné city light vitríny je 20 000 Kč ročně.
26. 3. 2017; TZ: DPP
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Česko-japonské setkání o kvantových technologiích

Ve dnech 27.–29. května 2025 hostila Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská ČVUT v Praze řadu předních japonských...
DPP vysoutěžil zhotovitele stavby tramvajové tratě Počernická

Dopravní podnik hlavního města Prahy vysoutěžil v otevřené veřejné zakázce zhotovitele stavby nové tramvajové...
Nový mural v Praze 7 připomíná odkaz Milady Horákové

U příležitosti 75. výročí justiční vraždy Milady Horákové vznikla na území městské části Praha 7 velkoformátová...