Hledá se partner na nejméně 1 196 reklamních ploch v metru
Dopravní podnik hlavního města Prahy vypsal poptávkové řízení na pronájem ploch v metru pro umístění prosvětlených reklamních nosičů. Jedná se o pronájem nejméně 1 196 ploch v pražském metru k instalaci city light vitrín.
City light vitríny jsou prosvětlené reklamní nosiče umístěné na frekventovaných místech v Praze. Poptávkové řízení bude dvoukolové, uchazeči musí složit milionovou kauci. Zadávací dokumentace je na internetových stránkách DPP k dispozici v češtině a angličtině, aby DPP přilákal také zahraniční zájemce. Uchazeči mají šestitýdenní lhůtu pro podání nabídek.
„Hledáme partnera na dlouhodobý pronájem ploch pro umístění reklamních city light vitrín. Nabízíme desetiletý pronájem s opcí na dalších pět let. Slibujeme si od toho minimálně zdvojnásobení současných příjmů z pronájmu těchto ploch," říká Martin Gillar, generální ředitel a předseda představenstva DPP s tím, že zájemci mají šest týdnů na podání nabídek.
Jediným hodnoticím kritériem výběru partnera bude výše nabídkové ceny. Minimální cena za pronájem jedné plochy pro umístění jedné city light vitríny je 20 000 Kč ročně.
26. 3. 2017; TZ: DPP
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Instalace nového pěšího značení v Praze

Pěší trasa z Václavského náměstí na Výstaviště získala nové navigační prvky projektu Čitelná Praha.
Metropolitní plán přináší rychlejší výstavbu

Prahu čekají zásadní výzvy, od výstavby metra D a Městského okruhu po nové tramvajové tratě a vysokorychlostní...
Systém pro rychlé varování obyvatel při mimořádných událostech

Ministerstvo vnitra dokončuje potřebné kroky pro přípravu systému Cell Broadcast. Spuštěn bude v druhé polovině...















































