Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion aut v segmentu B

Automobilka Hyundai prodala v Evropě již více než 1 milion aut v segmentu B, tedy ve vůbec nejpopulárnější kategorii vozidel mezi evropskými spotřebiteli. Úspěchu dosáhla především díky mimořádné popularitě modelu i20 nové generace, jejíž prodej zahájila v loňském roce.

K překonání hranice 1 milionu prodaných vozů v dané kategorii dochází ve chvíli, kdy společnost uvádí na trh nový model i20 Active. Jde již o 3. člena rodiny s označením i20. Model Active přichází se zcela novým litrovým motorem T-GDI, který chce přilákat ještě více zákazníků v B-segmentu.

Evropský segment B představuje více než 2 700 000 prodaných aut, což činí 22 % ročních prodejů všech automobilů na kontinentu. Jde o největší segment na trhu a je zároveň hlavním pilířem úspěchu Hyundai v Evropě.

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Česká obchodní inspekce udeřila na tržnici v Hatích

Hatě: ČOI, Inspektorát pro Jihomoravský a Zlínský kraj

Na 4 300 kusů padělků za více než 21 milionů korun skončilo v rukou inspektorů.

6. kolo rozvoje venkova

Ilustrační foto: Praha Press

Mladí zemědělci dostanou rekordních 1,5 miliardy korun, na investice do zemědělských podniků bude téměř 3,5 miliardy.

Vyhořelé jaderné palivo se bude rozpadat miliony let

Foto: Správa úložišť radioaktivních odpadů

Ničivé zemětřesení, povodně, doba ledová nebo dokonce zánik lidstva na Zemi.

Přidání kapacit v rámci Programu kvalifikovaný zaměstnanec

Ulánbátar, hlavní město Mongolska/pixabay.com

V pondělí 8. prosince 2025 v 09,30 hod. dojde k přidání měsíční kapacity do systému MPO pro přidělování jedinečných...

reklama reklama