Hyundai upevňuje postavení silné dvojky českého trhu
Za první čtyři měsíce letošního roku prodal Hyundai na českém trhu celkem 5 961 vozů, čímž jeho prodeje meziročně vzrostly o 8 % procent.
Pozici nejprodávanějšího modelu značky si i nadále drží vůz Hyundai i30 s 1946 prodanými vozy. V segmentu kompaktních vozů je i30 v současnosti druhým nejprodávanějším modelem s tržním podílem 12,4 %. Druhým nejžádanějším modelem z nabídky značky Hyundai je dlouhodobě model ix20. Od ledna do konce dubna letošního roku se pro něj rozhodlo již 1883 zákazníků, díky čemuž své kategorii MPV-B s velkým tržním podílem, konkrétně 47,9 %, s přehledem vládne. Jen v dubnu si tento vůz koupilo 596 zákazníků, což představuje více než polovinu úplně všech prodaných vozů v této kategorii. Proti stejnému období loňska se prodeje modelu meziročně zvýšily o 55,6 %.
Prodejní výsledky značky Hyundai vycházejí z čísel reálných prodejů, tedy bez takzvaných samoregistrací, jimiž některé konkurenční značky záměrně zkreslují své skutečné prodeje.
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Aero letos navýší výrobu pro Airbus o 80 procent
Ve Vodochodech vzniká hrana křídla pro dopravní letoun A220.
ČSÚ spustil aplikaci zaměřenou na zahraniční obchod
Český statistický úřad spustil novou vyhledávací aplikaci: Databáze zahraničního obchodu se zbožím.
Pozor!!! Nenechte si zkopírovat platební karty!!!
Kriminalisté z 3. oddělení Prahy I zadrželi tři cizince, kteří podvodem na internetu z lidí vylákali údaje od jejich...
Byrokracie v zemědělství
Ministr zemědělství: Nový systém kontrol měl přinést snížení byrokratické zátěže pro zemědělce, stal se...