Jaké reklamní kampaně přinášejí radost spotřebitelům a jaké komunikačním odborníkům?

Letošní již 16. ročník konference Marketing Management, který se uskuteční 14. května 2015 v Divadle ARCHA, přinese zajímavou přehlídku toho nejlepšího, co rozradostnilo odbornou veřejnost v konfrontaci s tím, co se líbí zákazníkům a spotřebitelům.

Letošní téma „Jak do marketingu vrátit RADOST?" reflektuje mnohokráte prokázanou skutečnost, že prostřednictvím pozitivních emocí vytváří firma silnější a dlouhodobější vztah mezi nabízeným produktem či značkou a spotřebitelem. Jak však tyto pozitivní emoce vyvolat? Co u spotřebitelů nejlépe funguje?

Marketingový počin roku

Součástí programu Marketing Managementu bude již potřetí přehlídka kampaní usilujících o titul Marketingový počin roku, které spotřebitelé zaznamenali jako nejvýraznější a svým způsobem nejmilejší, nejzábavnější či nejvtipnější. Zkrátka těch, které jim udělaly největší radost. Stane se tak na základě výsledků spotřebitelského výzkumu GfK.

Letošní již 16. ročník konference Marketing Management, který se uskuteční 14. května 2015 v Divadle ARCHA, přinese zajímavou přehlídku toho nejlepšího, co rozradostnilo odbornou veřejnost v konfrontaci s tím, co se líbí zákazníkům a spotřebitelům. Foto Blue Events

Sběr spontánních tipů na zajímavé marketingové počiny probíhal pomocí CAWI ankety v rámci on-line panelu GfK v ČR i SR, a to ve dvou kolech v různých časových obdobích, aby zajistil objektivní podklady.

Shromážděné návrhy komunikačních kampaní, které zaujaly spotřebitele, jsou utříděny z hlediska tří kategorií (Služby, Produkty, Ostatní) a v každé budou na základě nejvyššího počtu nominací na marketingový počin roku určeni vítězové. Zástupci společností s nejúspěšnějšími kampaněmi vystoupí následně v programu konference Marketing Management, aby se zúčastnili soutěžního klání o absolutního držitele ocenění Marketingový počin roku. O absolutním vítězi rozhodne audience účastníků konference.

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Kontrolní akce na tržnici ve Studánkách

Studánky/ ČOI Jihočeský kraj a Vysočina

Při kontrole tržnice ve Studánkách na Českokrumlovsku zajistili inspektoři ČOI bezmála 1 000 kusů padělků za více...

Národní zemědělské dotace pro rok 2026

Ilustrační foto: Praha Press

Ministerstvo zemědělství má připraveny národní dotace pro rok 2026. Více než třemi miliardami korun podpoří živočišnou...

Vracíme vodu lesu

Vracíme vodu lesu/ Lesy ČR

Ve třineckém lesoparku dnes začaly Lesy ČR hloubit patnáct tůní.

Celní správa eviduje další sérii podvodů

Foto: Celní správa České republiky

Podvodníci vyžadují jménem celní správy platbu cla a DPH zakoupením kuponu PaysafeCard.

reklama
reklama reklama