Jaké reklamní kampaně přinášejí radost spotřebitelům a jaké komunikačním odborníkům?
Letošní již 16. ročník konference Marketing Management, který se uskuteční 14. května 2015 v Divadle ARCHA, přinese zajímavou přehlídku toho nejlepšího, co rozradostnilo odbornou veřejnost v konfrontaci s tím, co se líbí zákazníkům a spotřebitelům.
Letošní téma „Jak do marketingu vrátit RADOST?" reflektuje mnohokráte prokázanou skutečnost, že prostřednictvím pozitivních emocí vytváří firma silnější a dlouhodobější vztah mezi nabízeným produktem či značkou a spotřebitelem. Jak však tyto pozitivní emoce vyvolat? Co u spotřebitelů nejlépe funguje?
Marketingový počin roku
Součástí programu Marketing Managementu bude již potřetí přehlídka kampaní usilujících o titul Marketingový počin roku, které spotřebitelé zaznamenali jako nejvýraznější a svým způsobem nejmilejší, nejzábavnější či nejvtipnější. Zkrátka těch, které jim udělaly největší radost. Stane se tak na základě výsledků spotřebitelského výzkumu GfK.
Sběr spontánních tipů na zajímavé marketingové počiny probíhal pomocí CAWI ankety v rámci on-line panelu GfK v ČR i SR, a to ve dvou kolech v různých časových obdobích, aby zajistil objektivní podklady.
Shromážděné návrhy komunikačních kampaní, které zaujaly spotřebitele, jsou utříděny z hlediska tří kategorií (Služby, Produkty, Ostatní) a v každé budou na základě nejvyššího počtu nominací na marketingový počin roku určeni vítězové. Zástupci společností s nejúspěšnějšími kampaněmi vystoupí následně v programu konference Marketing Management, aby se zúčastnili soutěžního klání o absolutního držitele ocenění Marketingový počin roku. O absolutním vítězi rozhodne audience účastníků konference.
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Výsledky výzkumu určeného biodiverzitě evropských lesů

Pestré lesnické hospodaření a větší rozloha chráněných lesů podpoří biodiverzitu evropských lesů. Uniformní,...
První případy nového onemocnění u koní ve střední Evropě

Tým českých a rakouských veterinářů a parazitologů pod vedením profesora Davida Modrého z České zemědělské...
Budoucnost nakupování na venkově

Budoucností nakupování v malých obcích České republiky by mohly být automatizované prodejny.
Celníci zadrželi v jeden den neznačené cigarety na tržnici i silnici

Téměř 12 tisíc kusů neznačených tabákových výrobků zadrželi celníci začátkem měsíce září.