Lenovo a Fujitsu zahajují globální strategickou spolupráci v oblasti PC

Společnosti Lenovo a Fujitsu oznámily zahájení strategické spolupráce v oblasti výzkumu, vývoje, designu a výroby osobních počítačů pro celosvětový trh.

Společnost Fujitsu převedla 1. února letošního roku svou japonskou počítačovou divizi pod dceřinou společnost Fujitsu Client Computing Limited. Od té doby Fujitsu zvažuje různé možnosti, jak zajistit budoucí růst svého podnikání v oblasti osobních počítačů.

Lenovo, které je největším světovým výrobcem počítačů, neustále hledá příležitosti k dalšímu růstu svého klíčového byznysu na globálním trhu. Cílem spolupráce obou společností je vytvořit úspěšný model, který bude využívat zákaznickou podporu, výzkum a vývoj, výrobní kapacity a celosvětové působení firmy Fujitsu společně s úspěšnou strategií společnosti Lenovo ke zlepšení konkurenceschopnosti na dynamickém světovém trhu s PC.

Společnost Fujistu bude i nadále nabízet velmi kvalitní, inovativní a spolehlivé portfolio počítačů značky Fujitsu a související podporu pro zákazníky a obchodní partnery po celém světě.

26.11.2016.; TZ: Lenovo

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Služby pro exportéry

Ilustrační foto: Katalog služeb/ CzechTrade

Katalog služeb jednotné zahraniční sítě pro české exportéry.

Zástupci MZV jednali v Sýrii a Libanonu

Zástupci MZV jednali v Sýrii a Libanonu o stabilitě regionu a rozvoji obchodních vztahů/MZVČR

Jednání o stabilitě regionu a rozvoji obchodních vztahů.

Ani po sedmé dražbě nemá zámek Veleslavín nového vlastníka

Ani po sedmé dražbě nemá zámek Veleslavín nového vlastníka/ÚMČ Praha 6

Zámek Veleslavín se ani v sedmé elektronické dražbě neprodal. Ačkoli minimálně jeden zájemce složil kauci, nepodal...

Pryžové těsnění nejen pro českou jadernou energetiku

Foto: UTB Zlín

Fakulta technologická Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně zahajuje nový výzkumný projekt, jehož cílem je vyvinout speciální...

reklama reklama