Mnoho německých zadavatelů inzerce sází s ještě větším důrazem na noviny
Jak ukazuje pohled na vývoj reklamních investic v německých médiích, v letošním roce investovala řada zadavatelů reklamy ve srovnání s minulým rokem více reklamních eur do novin. Ukazuje to srovnání hrubých reklamních investic v prvním až třetím čtvrtletí 2014 se stejným obdobím roku 2013.
Při pohledu na hrubé reklamní investice do novin podle výzkumu agentury Nielsen se ukazují výrazné nárůsty objemu u mnoha velkých zadavatelů reklamy. Aldi, Rewe, Volkswagen, Norma a Real patří mezi pět největších zadavatelů reklamy v Německu. A právě tyto firmy dosáhly v objemu absolutních reklamních investic v novinách největší nárůst.
S více než 102 miliony Euro ve třech čtvrtletích letošního roku zvýšila společnost Aldi objem své inzerce v novinách o 46 procent, a je proto s nárůstem výdajů o 32 milionů ve srovnání s minulým rokem zadavatelem s největším nárůstem objemu novinové inzerce. S nárůstem objemu novinové inzerce Aldi Süd ve třetím čtvrtletí se objem novinového rozpočtu firmy ještě zvyšuje.
Také u společnosti Real je orientace na reklamu v novinách významná, jak lze vyčíst z údajů o reklamních výdajích. Jen ve třech čtvrtletích letošního roku řetězec investoval do novinové reklamy o 23 milionů euro více než v loňském roce.
TZ: Unie Vydavatelů
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Kontrolní akce na tržnici ve Studánkách

Při kontrole tržnice ve Studánkách na Českokrumlovsku zajistili inspektoři ČOI bezmála 1 000 kusů padělků za více...
Národní zemědělské dotace pro rok 2026

Ministerstvo zemědělství má připraveny národní dotace pro rok 2026. Více než třemi miliardami korun podpoří živočišnou...
Celní správa eviduje další sérii podvodů

Podvodníci vyžadují jménem celní správy platbu cla a DPH zakoupením kuponu PaysafeCard.














































