Na Letišti Praha pomůže nová služba se ztracenými zavazadly
Již druhou technologickou novinku v krátké době spustilo pro své cestující Letiště Praha. Po kiosku virtuální informační služby se nově jedná o samoobslužné kiosky reklamací zavazadel. Ty budou v prozatímním testovacím režimu cestujícím pomáhat při ohlašovaní ztraceného zavazadla.
Stanoviště kiosků se nachází v celním prostoru obou terminálů v blízkosti pásů pro výdej zavazadel.
„Nespornou výhodou nové technologie je také fakt, že informaci o ztraceném zavazadle kiosky automaticky předávají všem handlingovým společnostem, které odbavovaly předchozí návazné lety, na které cestující nastoupil před jeho samotným přistáním v Praze. Velmi se tak zjednoduší předávání informací v případě, že cestující ztratil zavazadlo v rámci přestupního letu," doplňuje Tomáš Vláčil, Ředitel provozu terminálů Letiště Praha.
Zavedením reklamačních kiosků se Letiště Praha zařazuje po bok některých světových letišť, kde podobné systémy již fungují.
27. 2. 2019; TZ: Letiště Praha
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Česko-japonské setkání o kvantových technologiích

Ve dnech 27.–29. května 2025 hostila Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská ČVUT v Praze řadu předních japonských...
DPP vysoutěžil zhotovitele stavby tramvajové tratě Počernická

Dopravní podnik hlavního města Prahy vysoutěžil v otevřené veřejné zakázce zhotovitele stavby nové tramvajové...
Nový mural v Praze 7 připomíná odkaz Milady Horákové

U příležitosti 75. výročí justiční vraždy Milady Horákové vznikla na území městské části Praha 7 velkoformátová...