Na Letišti Praha pomůže nová služba se ztracenými zavazadly

Již druhou technologickou novinku v krátké době spustilo pro své cestující Letiště Praha. Po kiosku virtuální informační služby se nově jedná o samoobslužné kiosky reklamací zavazadel. Ty budou v prozatímním testovacím režimu cestujícím pomáhat při ohlašovaní ztraceného zavazadla.

Stanoviště kiosků se nachází v celním prostoru obou terminálů v blízkosti pásů pro výdej zavazadel.

„Nespornou výhodou nové technologie je také fakt, že informaci o ztraceném zavazadle kiosky automaticky předávají všem handlingovým společnostem, které odbavovaly předchozí návazné lety, na které cestující nastoupil před jeho samotným přistáním v Praze. Velmi se tak zjednoduší předávání informací v případě, že cestující ztratil zavazadlo v rámci přestupního letu," doplňuje Tomáš Vláčil, Ředitel provozu terminálů Letiště Praha.

Zavedením reklamačních kiosků se Letiště Praha zařazuje po bok některých světových letišť, kde podobné systémy již fungují.

27. 2. 2019; TZ: Letiště Praha

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Labutě v nesnázích

Zachráněné labutě, vodní léčebna/Lesy hl. m. Prahy

Od začátku roku jsme pomohli už 13 labutím.

Praha umístí na vodárenské objekty fotovoltaické elektrárny

Foto: fotovoltaika/PVK

Na patnácti vodárenských objektech po celém území hlavního města a v Káraném se letos objeví fotovoltaické elektrárny.

Na Trojce proběhl 47. ročník biatlonového závodu Žižkovská stuha

Foto: biatlon/ ÚMČ Praha 3

Dne 21. dubna 2024 se v malebném prostředí Parku Parukářka a na střelnici Kapslovna uskutečnil již 47. ročník tradičního...

Pražské školy z pohledu pražských hygieniků

Foto: HSHMP

Hygienická služba Hlavního města Prahy provedla v období prvního čtvrtletí 2024 v rámci výkonu státního zdravotního...

reklama
reklama
reklama