Počet návštěvníků v Praze opět mírně vzrostl

V prvních devíti měsících roku 2019 přijelo do Prahy téměř 6 milionů návštěvníků, kteří zde strávili celkem 13 800 000 nocí. Nárůst celkového počtu hostů se opět mírně zpomalil, ve sledovaném období činí pouze 1,7 %.

Dvouciferné procentní přírůstky evidujeme u návštěvníků z Ukrajiny (+23 %), Japonska (+19 %), nebo Francie (+10 %).

V období od ledna do září do Prahy přijelo 5 070 000 zahraničních hostů, tedy o 1,4 % více než v loňském roce, domácích návštěvníků přijelo 900 000, jejich počet tak vzrostl o 3,4 %. Zahraniční návštěvníci v hlavním městě strávili přes 12 200 000 nocí, domácí hosté pak téměř 1 600 000 nocí. Průměrná doba přenocování činí 2,3 noci a zůstává tedy dlouhodobě stejná.

Největší množství zahraničních hostů do Prahy zamířilo z Německa, Spojených států amerických, Spojeného království, Ruska, Itálie a Číny. Největší přírůstky z hlediska celkového počtu hostů jsme zaznamenali u návštěvníků z Ukrajiny, Spojených států amerických, Francie, Polska a Japonska. Největší úbytky pak evidujeme u hostů z Jižní Koreje, Německa, Turecka a Rakouska.

8. 11. 2019; TZ: PIS

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Pražské povstání 1945

Foto: Na všech důležitých místech v Praze vyrostly barikády/Národní muzeum

Pietní místa spojená s Pražským povstáním v květnu roku 1945 připomíná interaktivní mapa.

Pivobraní v Praze

Foto: pivobraní/ÚMČ Praha 3

Žižkovská Parukářka se opět stane místem, kde si můžete vychutnat lahodný mok. O víkendu 31. května a 1. června...

Celníci objevili u cizince více než čtyři a půl kilogramu kokainu

Foto: Generální ředitelství cel

Na konci minulého týdne celníci na Letišti Václava Havla zadrželi 44letého cizince polské národnosti, který v zavazadle...

V pátek 3. května se opět roztočí Letenský kolotoč

Letenský kolotoč/NTM

Národní technické muzeum v pátek 3. května roztočí na další sezónu opravený Letenský kolotoč.

reklama
reklama
reklama