Praha se chystá více zaměřit na tuzemské turisty
Na letošní sezónu chystá hlavní město ve spolupráci s Prague City Tourism kampaň lákající do Prahy tuzemské návštěvníky, kterým chce také Praha nabídnout benefity na vstupném.
Čeští návštěvníci mohou alespoň částečně zmírnit výrazný výpadek příjmů ze zahraničního turismu. Současná situace je zároveň podle radní Hany Třeštíková příležitostí, jak do budoucna přenastavit vnímání Prahy v očích zahraničních turistů a zbavit se levného alko-turismu.
Prague City Tourism počítá se třemi scénáři podle možných termínů znovuotevření hranic. Klíčová bude domácí klientela, pokud by se ale v květnu nebo červnu otevřely hranice, zacílí Praha své kampaně i mimo Českou republiku. Zahraniční turisté totiž v Praze utratí výrazně více. Turisté by v případě otevření hranic mohli přicestovat především z okolních zemí. Zároveň Praha představila expertům z Komise pro cestovní ruch Rady hl. m. Prahy Koncepci příjezdového cestovního ruchu na další sezóny.
Pro tuzemské návštěvníky pak připravuje Praha program vázaný na přenocování v hotelech a penzionech. Zahrnout by měl slevy a vstupy zdarma se zvýhodněním návštěvníků, kteří zůstanou v Praze déle. Projekt společně připravují Prague City Tourism, pražský magistrát, Asociace hotelů a restaurací ČR a Hospodářská komora ČR.
23. 4. 2020; TZ: MHMP
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Instalace nového pěšího značení v Praze

Pěší trasa z Václavského náměstí na Výstaviště získala nové navigační prvky projektu Čitelná Praha.
Metropolitní plán přináší rychlejší výstavbu

Prahu čekají zásadní výzvy, od výstavby metra D a Městského okruhu po nové tramvajové tratě a vysokorychlostní...
Systém pro rychlé varování obyvatel při mimořádných událostech

Ministerstvo vnitra dokončuje potřebné kroky pro přípravu systému Cell Broadcast. Spuštěn bude v druhé polovině...















































