Praha v roce 2016 předběhla Vídeň v počtu přenocování

Podle předběžných výsledků srovnávací statistiky asociace European Cities Marketing se Praha umístila v počtu přenocování zahraničních turistů na pátém místě a v celkovém počtu přenocování na sedmém.

Praha v roce 2016 celkovým počtem 16,7 milionů (+4,8%) přenocování předběhla například Vídeň a Amsterdam. A s počtem 14,9 milionu (+3,8%) přenocování zahraničních hostů si vedla lépe než Berlín, Vídeň, Madrid nebo Budapešť.

Hlavními zdrojovými zeměmi evropské městské turistiky jsou Spojené státy americké, Německo a Spojené království, z nich přijíždí přibližně 30% z celkového počtu návštěvníků.

Počet turistů přijíždějících z Číny ustavičně roste, za rok 2016 se zvýšil o 2,2%.

15.32017; TZ: PIS

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Výstava k 50. výročí pražského jara a Hradozámecká noc v sídle Senátu

Výstava k 50. výročí pražského jara a Hradozámecká noc v sídle Senátu, foto: senat.cz

V rámci Hradozámecké noci 2018 se sídlo Senátu v sobotu 25. srpna otevře veřejnosti netradičně ve večerních hodinách.

Výstava v Zahradách pod Pražským hradem připomíná srpen 1968

Foto: Matyáš Křeček, npu.cz

Pražské jaro, srpen 1968 a normalizace v dokumentech a na fotografiích v Zahradách pod Pražským hradem.

Sovětská invaze - srpen 1968

Sovětská invaze - srpen 1968, foto: Josef Hník

Výstava fotografií zaměřená na dramatické okamžiky naší země se koná na Staroměstské radnici v Praze.

Vernisáž výstavy fotografií „Smutek těch dní – týden poté“

Vernisáž výstavy fotografií „Smutek těch dní – týden poté“, foto: ÚMČ Praha 7

Srdečně vás zveme na vernisáž výstavy fotografií Václava Berdycha (1916-2016) „Smutek těch dní – týden poté".

reklama reklama
  • 100% Wellness a relaxace v Krušných horách. Víkendový wellness pobyt
  • 100% Wellness a relaxace v Krušných horách. Víkendový wellness pobyt
  • 100% Wellness a relaxace v Krušných horách. Víkendový wellness pobyt
reklama
reklama