Společnost Hyundai vykázala nejlepší půlrok v Evropě v počtu prodaných vozů
Evropští zákazníci si koupili 237.221 nových aut, což je pro značku historické maximum. Prodeje Hyundai v Evropě tak stejně jako v České republice neustále rostou, přestože například český trh skutečně prodaných vozů naopak klesá.
Rekordní prodeje v Evropě představují nárůst o 8,1% oproti loňským 219.373 registracím ve stejném období. Růst podpořilo zavedení nových modelů, zejména nových generací i20, i30 a i40. Významný nárůst poptávky výrobce dále očekává v souvislosti se zahájení prodejů zcela nového modelu Tucson.
V průběhu roku 2015 Hyundai obnoví 80 % své evropské modelové nabídky.
„Náš závazek je vyrábět auta, která splňují specifické požadavky evropských zákazníků. Tento přístup nám pomáhá udržet růst tržeb na tomto velmi konkurenčním trhu. Máme pravděpodobně nejmladší modelovou nabídku vozidel, která je navíc posílena úplně novým modelem Tucson. Věříme, že tato novinka nám pomůže dále posunout vnímání naší značky a přiláká ještě více nových zákazníků k Hyundai," uvedl Thomas A. Schmid, výkonný ředitel Hyundai Motor Europe.
Více než 90 % vozidel Hyundai prodávaných v regionu jsou navrženy, konstruovány a testovány v Evropě, aby co nejvíce splňovaly potřeby evropských zákazníků. A 90 % z nich je kompletně vyrobeno ve výrobních závodech v České republice a Turecku.
TZ: Hyundai
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Česko letos zažije převody firem za miliardy
Patria: Stovky majitelů kvůli změně daní urychlí prodeje.
Aero letos navýší výrobu pro Airbus o 80 procent
Ve Vodochodech vzniká hrana křídla pro dopravní letoun A220.
ČSÚ spustil aplikaci zaměřenou na zahraniční obchod
Český statistický úřad spustil novou vyhledávací aplikaci: Databáze zahraničního obchodu se zbožím.