Tyrolsko a jeho fascinující ledovcová jeskyně i gastronomie
V říši sněhu a ledu na vás čekají nejen perfektní služby a kulinářské zázraky, ale také příjemná atmosféra i pro ty nejmenší.
BIG Family Ski-Camp nabízí prvotřídní služby pro děti a zatímco si děti užívají sněžných radovánek s instruktory, vy si můžete vyzkoušet třeba nejpříkřejší sjezdovku na ledovci! Sklon je až 60 procent, nebo raději nejdelší sjezd: tedy 10 kilometrů s celkovým převýšením 1500 metrů.
Nejvýše položená alpská restaurace, manufaktura na těstoviny na ledovci, vyhlídka na vrcholu Top Of Tyrol, 200 metrů dlouhá ledovcová jeskyně a obrovská lokalita s prachovým sněhem ideálním pro freeridery, to vše nabízí Stubai. Ledovcová jeskyně ve výšce skoro 3000 metrů nad mořem, blízko horní stanice lanovky Eisgrat, led je efektivně nasvícen.
Ledovcová jeskyně
Nahlédněte do nitra ledovce u horské stanice Eisgrat: ledovcová jeskyně je 130 metrů dlouhá, 2 metry široká a 2,5 m vysoká. Na zajímavé okružní stezce objeví návštěvníci fascinující ledové útvary. Spousta informačních tabulek vás informuje o zajímavých faktech, o ledovci i o jeho vzniku.
Top of Tyrol a gurmánská restaurace Schaufelspitz
Skvělý zážitek je výstup na vyhlídku Top of Tyrol na samotném vrcholu ledovce, kde vás ohromí 360-stupňový panoramatický výhled z výšky 3.210 m.
Nenechte si ujít ani gurmánský zážitek v restauraci Schaufelspitz, což je nejvýše položená restaurace v Alpách, oceněná prestižním francouzským gastro-průvodcem Gault Milliau. Ochutnejte pečínku ze Stubaijského horského býka s pastinákovo-vanilkovým pyré či jablkový závin se skořicovou pěnou.
TZ: Rakouská národní turistická centrála
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Letiště Václava Havla Praha přináší cestujícím vyšší komfort

V Terminálu 2 bude nově povoleno více tekutin v příručním zavazadle.
Baťův kanál bude pro veřejnost zajímavější

Zahájili jsme zkušební provoz pro veřejnost na plavební komoře Rohatec – Sudoměřice na Baťově kanálu.
Rekordní sprint Pendolina na jih Čech

Pendolino začalo jezdit v běžném provozu rychleji než stošedesátkou.