Vienna International Hotelmanagement se mění na Vienna House

Vienna International Hotelmanagement AG, největší rakouská hotelová skupina, mění od 1. února 2016 název na Vienna House. Reformuje se také strategie firmy a identita jednotlivých značek hotelů. V České republice spravuje Vienna International 6 hotelů: Diplomat, andel's, angelo a Chopin v Praze, angelo v Plzni a Dvořák v Karlových Varech.

Nynějších 38 hotelů, z nichž se každý navenek prezentoval samostatně, používal různé systémy a cílil na jinou klientelu, se zároveň s jejich mateřskou společností začátkem příštího roku transformují ve zcela novou firmu. Změny se budou týkat firemní kultury a identity, struktury jednotlivých útvarů, využívání moderních technologií, nové koncepce všech oblastí a standardů služeb, ale také rekonstrukce, rozšiřování a renovace hotelů.

„Nejsme jen další lifestylová značka na trhu," vysvětluje Rupert Simoner, generální ředitel Vienna International Hotelmanagement AG. „Životní styly přicházejí a odcházejí. Naše pozice vyplývá ze základních hodnot: chceme, aby si hosté pobyt užili, děláme věci jednoduše, ale v moderním pojetí, přirozeně, nekomplikovaně a tak, aby naši klienti mohli objevovat nové zážitky," říká o firemní strategii a dále ji rozvádí: „Odpověď na otázku, co nás odlišuje od ostatních značek, se skrývá v samotném pojetí naší existence. Věříme v půvab jednoduchosti! Vše děláme jednoduše, stylově a pozorně. Jde o to, abychom byli opravdovými hostiteli a sami sebou, abychom se nepřetvařovali, abychom nezabředli do stovek standardů. Klademe si otázku, co naši hosté opravdu chtějí, a podle toho také jednáme. V konečném důsledku naše klienty činíme šťastnými. Přesně na tom si zakládáme!"

Architektura značky Vienna House

Zastřešující značka Vienna House, jež zahrnuje jednotlivé hotely ve městech a turistických destinacích, převezme vůdčí roli a propojí řadu designových, konceptových a „easy" hotelů.

Slovo „Vienna" odkazuje na původ společnosti, na kvalitu života a radost z něj, dále na proslulou pohostinnost rakouské metropole. „House" je místo, které lidi spojuje, kde je možné být sám sebou, schází se zde rodina, zvou se tam přátelé, zkrátka se všichni cítí dobře.

Do všech hotelů bude citlivě zakomponován duch současné moderní Vídně, ale také evropské kořeny a tradice.

Již 1. ledna 2016 budou představeny hotely značky Vienna House Easy s jednoduchým konceptem pohodlného přespání se snídaní, kde se snoubí místní pohostinnost s moderní přímočarostí.

Nejdůležitější změny Vienna House Easy v kostce: Nový design pokojů se zohledněním místních prvků, moderní samoobslužný výběr polštářů, koncept konferencí s kreativní zónou, snídaně ve  stylu pekárny či inspirace vídeňskou tržnicí Naschmarkt v hotelích s restaurací.

Nezávisle na značce, respektive dle potřeb konkrétních hotelů, budou zavedeny mimo jiné následující služby: bezplatný vysokorychlostní internet, mobilní check-in a check-out, osobní přístup recepce, otevřená vstupní hala se společenskou místností. Konferenční prostory projdou modernizací prostřednictvím nového interiéru a kreativních multifunkčních zón. Nové koncepty restaurací, barů a snídaní budou laděny regionálně.

Důraz na mobilitu podtrhnou parkoviště jízdních kol, nabíjecí stanice pro elektromobily a stanice pro sdílení aut. Mezi další změny, které reflektují přání hostů, patří kvalitní vybavení pokojů, dětský svět a využití nové techniky a moderních technologií, jako jsou nabíjecí stanice u všech stolů či webové služby concierge.

„Ta chvíle, kdy vstoupím do hotelové haly, v níž „to žije", kde lidé zapáleně konverzují, v klidu popíjejí nebo tam zkrátka jen rádi posedí, podle toho poznám, zda má hotel úspěšný koncept, či nikoli. To, že má hotel pokoje, ví každý, ale rozhodující jsou prostory, v nichž se lidé setkávají. Hala s recepcí je místo, kde bije srdce celého hotelu," rozvíjí Simoner své úvahy.

TZ: Vienna International Hotelmanagement AG

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Česko letos zažije převody firem za miliardy

Foto: ilustrační/pixabay

Patria: Stovky majitelů kvůli změně daní urychlí prodeje.

Letiště Praha je v provozním zisku

Foto: Letiště Praha, a.s.

Meziročně si polepšilo o 900 milionů.

Aero letos navýší výrobu pro Airbus o 80 procent

Foto: ©AIRBUS S.A.S. 2018 – computer rendering by FIXION-MMS/aero.cz

Ve Vodochodech vzniká hrana křídla pro dopravní letoun A220.

ČSÚ spustil aplikaci zaměřenou na zahraniční obchod

Ilustrační foto: Stanislava Nopová

Český statistický úřad spustil novou vyhledávací aplikaci: Databáze zahraničního obchodu se zbožím.

reklama
reklama
reklama