Vznikne Pražská reklama a.s.?
Společnost BigBoard Praha a. s. nabízí městu vytvoření společného podniku, díky kterému by Praha získala kontrolu nad provozováním reklamních zařízení v metropoli a podíl na ziscích, které z této činnosti plynou.
Praha by podíl získala bez finančního vkladu, nemusela by do něj vkládat žádný majetek a nemusela by ani garantovat společnému podniku žádná exkluzivní práva. Společnost to uvedla v dopise, který odeslala všem členům Rady hl. m. Prahy a který je veřejně k dispozici na webových stránkách www.bigboard.cz.
Vytvořením společného podniku PRAŽSKÁ REKLAMA a.s., by vznikl provozovatel reklamních zařízení na městských pozemcích v Praze.
Do společné akciové společnosti by BigBoard vložil své reklamní konstrukce, které jsou instalovány na městských pozemcích. Město by získalo ve společnosti bezplatně svůj podíl, členství v představenstvu a dozorčí radě a díky kontrolním právům zakotveným ve stanovách i kontrolu nad možnostmi nové výstavby reklamních konstrukcí v metropoli.
Město by i nadále inkasovalo nájemné a navíc by mělo kontrolu i nad přiměřeností jeho výše, protože by vidělo profitabilitu jednotlivých reklamních zařízení. Podnik by generoval zisk a město by mělo ze zisku svůj podíl.
9.1.2017; TZ: BigBoard Praha a. s.
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Instalace nového pěšího značení v Praze

Pěší trasa z Václavského náměstí na Výstaviště získala nové navigační prvky projektu Čitelná Praha.
Metropolitní plán přináší rychlejší výstavbu

Prahu čekají zásadní výzvy, od výstavby metra D a Městského okruhu po nové tramvajové tratě a vysokorychlostní...
Systém pro rychlé varování obyvatel při mimořádných událostech

Ministerstvo vnitra dokončuje potřebné kroky pro přípravu systému Cell Broadcast. Spuštěn bude v druhé polovině...















































