Zákazníci vás nesrovnávají s vaší konkurencí
Zákazníci vás nesrovnávají s vaší konkurencí, ale s nejlepšími službami na trhu. Retail Summit 2019. Proměny CX v rodinné firmě SICO za 28 let.
Obchod je a bude vždycky o lidech. Úspěšný bude ten, kdo bude mít nejlepší vztah se zákazníky a bude o ně pečovat. Klíčové zkušenosti z transformace naší firmy směrem k moderním digitálním technologiím v online i na showroomech představil v rámci hlavního programu letošního Retail Summitu Tomáš Vala, generální ředitel společnosti SIKO.
Historie firmy SIKO sahá téměř 30 let zpátky, a za tu dobu jsme si prošli řadou milníků, změn, ale i přešlapů. Ale klíčové bylo naučit se dívat očima zákazníka.
„Jak často si zákazník kupuje koupelnu nebo kuchyň? Začínali jsme někde u čísla 20, dnes je to už lepší, přibližně jednou za 12-15 let. Zkušenost se svým nákupem koupelny či kuchyně před těmi 20 lety jste už pravděpodobně dávno zapomněli a srovnávat budete se zážitkem, který jste učinili včera nebo předevčírem, ať už jste nakupovali například nový smartphone na e-shopu nebo něco řešili v e-bance", doplňuje reálnou zkušenost Tomáš Vala.
Když si zařizujete novou koupelnu nebo kuchyni, chcete se inspirovat, vnímat vysněnou koupelnu či kuchyni jako celek v reálné velikosti, věci si osahat, vyzkoušet. Protože ty věci pak budete používat dalších 15 let a štvalo by vás, kdybyste se např. neotočili ve sprchovém koutu nebo by vám nebyla vana pohodlná.
Rozhodující je vzbudit zájem a doručit zážitek. Jak na to?
Naslouchat nestačí. Rozhodující je, zda přání splníme.Zákazníci vás nesrovnávají s konkurencí ve vašem oboru, ale s nejlepšími službami na trhu. Mapujte zákaznické cesty, zlepšujte CX na všech klíčových místech kontaktuPřipravte správnou nabídku pro správné zákazníky – to znamená: např. nenabízejte zákazníkovi designéra, když chce rychle vyřešit kapající kohoutek. Dopřejte zákazníkům možnost vyzkoušet si produkty „na vlastní kůži"
Máme velkou radost, že se nám podařilo doručit potřebný zážitek i účastníkům Retail Summitu. Podle výsledků zpětné vazby vyplněné od zhruba 30% účastníků z více než tisícovky přítomných, které nám pořádající agentura Blue Events poskytla, byla přednáška Tomáše Valy vyhodnocena v rámci hlavního programu jako nejlepší mezi českými řečníky.
13. 2. 2019, T.Z.: SIKO
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Pěstování révy vinné v České republice v roce 2023
Ze statistických údajů Ústředního kontrolního a zkušebního ústavu zemědělského (ÚKZÚZ) za rok 2023 vyplývá...
Nové podmínky pro hospodaření na erozně ohrožené půdě
Platnost nových pravidel pro hospodaření na erozně ohrožené půdě se odsouvá na příští rok. Ministerstvo dává...
Veterinární dozor se na jaře zaměřuje na začínající farmářské trhy
S příchodem jara v České republice tradičně startuje také sezóna farmářských trhů a Státní veterinární správa...