Polovina Čechů by naspořené peníze investovala do rekonstrukce

Bydlení je pro Čechy tématem číslo jedna. Jak vyplynulo z výsledků průzkumu NMS Market Research pro Raiffeisen stavební spořitelnu, téměř půlka respondentů, která má vlastní stavební spoření, by si z našetřených peněz zaplatila rekonstrukci svého bytu či domu. Další čtvrtina by pak investovala rovnou do koupě nové nemovitosti.

Stavební spoření je v tuzemsku všeobecně vnímáno pozitivně a těší se velké oblibě. V současné době ho má založeno téměř každý druhý Čech. Pro celých 79 % z nich představuje jeden z hlavních benefitů skutečnost, že jim stavebko usnadní pořízení vlastního bydlení. 89 % lidí také oceňuje státní příspěvek, jehož výše může být až 2 000 korun ročně.

Každý, kdo už stavebko má, by neměl zapomenout na to, aby včas vložil peníze na účet stavebního spoření a nepřipravil se tak o státní podporu za tento rok. Pro získání její maximální výše by měl vložit alespoň 20 000 korun. Klienti by to měli stihnout ještě před vánočními svátky, ideálně do 19. prosince 2018.

Zdroj dat: NMS Market Research,TZ: Raiffeisen stavební spořitelna

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Červený Vrch bude mít nové centrum

Vítězný návrh: Pohled na osu sídliště Červeného Vrchu z ptačí perspektivy, autoři: UNIT architekti + Land05 + Atelier DUA, zdroj: ONplan, 2025

Městská část Praha 6 a společnost CPI Property Group vyhlásili vítěze Urbanisticko-architektonické soutěže Osa...

Rekonstrukce metra Flora pokračuje

FOTO: DPP – Petr Hejna

V rámci rekonstrukce stanice metra Flora začíná hloubení šachty pro budoucí výtahy.

 

Evropský trh studentského bydlení zažívá dynamický rozvoj

Ilustrační foto: autor: naassomz1/pixabay.com

Česká republika čelí nedostatku kapacit.

Na opravě dálnice D10 u Prahy a Pražského okruhu pracujeme i v noci

Foto: Skanska

Na opravě 3,5 km úseku dálnice D10 u Prahy a přibližně 400 m dlouhé navazující části Pražského okruhu (D0) se...

reklama
reklama