Pražská informační služba získala Velkou cenu cestovního ruchu
Loňská kampaň Užijte si Prahu jako ve filmu, kterou pro domácí turisty připravila Pražská informační služba, byla odbornou porotou soutěže Velká cena cestovního ruchu oceněna prvním místem v kategorii Nejlepší turistický produkt.
Projekt Užijte si Prahu jako ve filmu zvítězil v konkurenci dalších 24 kampaní. Projekt proběhl loni v listopadu ve spolupráci s Muzeem Karla Zemana, filmovými ateliéry Barrandov Studio, Musée Grévin, Prague Boats a Segway Experience. Díky speciálnímu letáku s kupony mohli návštěvníci metropole za vstupné do těchto atrakcí zaplatit zvýhodněné ceny.
Miniprůvodce Film v Praze je stále k dostání v turistických informačních center Prague City Tourism, v elektronické verzi je ke stažení na webu www.filmvpraze.cz.
Komentáře
K článku bylo přidáno 0 komentářů.
Tento článek neobsahuje žádné komentáře.
Instalace nového pěšího značení v Praze

Pěší trasa z Václavského náměstí na Výstaviště získala nové navigační prvky projektu Čitelná Praha.
Metropolitní plán přináší rychlejší výstavbu

Prahu čekají zásadní výzvy, od výstavby metra D a Městského okruhu po nové tramvajové tratě a vysokorychlostní...
Systém pro rychlé varování obyvatel při mimořádných událostech

Ministerstvo vnitra dokončuje potřebné kroky pro přípravu systému Cell Broadcast. Spuštěn bude v druhé polovině...















































