Zákazníci vás nesrovnávají s vaší konkurencí

Zákazníci vás nesrovnávají s vaší konkurencí, ale s nejlepšími službami na trhu. Retail Summit 2019. Proměny CX v rodinné firmě SICO za 28 let.

Obchod je a bude vždycky o lidech. Úspěšný bude ten, kdo bude mít nejlepší vztah se zákazníky a bude o ně pečovat. Klíčové zkušenosti z transformace naší firmy směrem k moderním digitálním technologiím v online i na showroomech představil v rámci hlavního programu letošního Retail Summitu Tomáš Vala, generální ředitel společnosti SIKO.

Historie firmy SIKO sahá téměř 30 let zpátky, a za tu dobu jsme si prošli řadou milníků, změn, ale i přešlapů. Ale klíčové bylo naučit se dívat očima zákazníka.

„Jak často si zákazník kupuje koupelnu nebo kuchyň? Začínali jsme někde u čísla 20, dnes je to už lepší, přibližně jednou za 12-15 let. Zkušenost se svým nákupem koupelny či kuchyně před těmi 20 lety jste už pravděpodobně dávno zapomněli a srovnávat budete se zážitkem, který jste učinili včera nebo předevčírem, ať už jste nakupovali například nový smartphone na e-shopu nebo něco řešili v e-bance", doplňuje reálnou zkušenost Tomáš Vala.

Když si zařizujete novou koupelnu nebo kuchyni, chcete se inspirovat, vnímat vysněnou koupelnu či kuchyni jako celek v reálné velikosti, věci si osahat, vyzkoušet. Protože ty věci pak budete používat dalších 15 let a štvalo by vás, kdybyste se např. neotočili ve sprchovém koutu nebo by vám nebyla vana pohodlná.

Rozhodující je vzbudit zájem a doručit zážitek. Jak na to?

Naslouchat nestačí. Rozhodující je, zda přání splníme.Zákazníci vás nesrovnávají s konkurencí ve vašem oboru, ale s nejlepšími službami na trhu. Mapujte zákaznické cesty, zlepšujte CX na všech klíčových místech kontaktuPřipravte správnou nabídku pro správné zákazníky – to znamená: např. nenabízejte zákazníkovi designéra, když chce rychle vyřešit kapající kohoutek. Dopřejte zákazníkům možnost vyzkoušet si produkty „na vlastní kůži"

Máme velkou radost, že se nám podařilo doručit potřebný zážitek i účastníkům Retail Summitu. Podle výsledků zpětné vazby vyplněné od zhruba 30% účastníků z více než tisícovky přítomných, které nám pořádající agentura Blue Events poskytla, byla přednáška Tomáše Valy vyhodnocena v rámci hlavního programu jako nejlepší mezi českými řečníky.

13. 2. 2019, T.Z.: SIKO

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Brexit podle bude mít na českou ekonomiku negativní vliv

Brexit podle bude mít na českou ekonomiku negativní vliv, foto: Praha Press

Vystoupení Velké Británie z Evropské unie bude mít podle více než poloviny malých a středních firem a podnikatelů...

Raiffeisenbank ukončuje směnárenské služby

Raiffeisenbank ukončuje směnárenské služby, foto: Praha Press

Raiffeisenbank od 1. dubna 2019 zruší směnárenské služby. Důvodem je klesající zájem o tyto služby a měnící...

Nadčasový luxus Salone del Mobile2019

Miláno

Blíží se 58. v pořadí, Salone del Mobile2019, slavný italský mezinárodní veletrh se zaměřením na design, špičkové...

Čeká nás problém s chybou některých GPS přijímačů?

Čeká nás problém s chybou některých GPS přijímačů?

Odborníci z Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze varují před potenciální chybou některých GPS přijímačů. Projevit...

reklama reklama reklama
  • Víno & Golf, Rakousko poblíž hranic, 4* Golf Hotel Veltlin
  • Víno & Golf, Rakousko poblíž hranic, 4* Golf Hotel Veltlin
reklama