První úsek metra D je proražen

První úsek pražského metra na budované trase D Pankrác – Olbrachtova je propojen v celé stavební délce z budoucí stanice Olbrachtova až po tunel pro obratové koleje za budoucí stanicí Pankrác D ve směru na náměstí Bratří Synků.

Stalo se tak díky prorážce v levém staničním tunelu mezi neveřejnou a veřejnou částí stanice Olbrachtova, čímž se navzájem propojila nejvzdálenější staveniště. Vzhledem k povrchu se místo prorážky nachází zhruba v místě křížení ulic Na Strži a Jeremenkova.

Po zhruba 19 měsících od zahájení stavby je na prvním úseku metra D vyraženo více než 2100 metrů tunelů či štol a zhruba 60 % celkového objemu ražeb.

1. 12. 2023; TZ: DPP

 

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Výstavba nového parkovacího domu na sídlišti Dědina

Výstavba nového parkovacího domu na sídlišti Dědina/ÚMČ Praha 6

Parkovací dům na Dědině bude pravděpodobně dokončen začátkem září příštího roku. Prostor před ním by mohl...

Nádraží virtuálně

Nádraží virtuálně/BVV

Zažijte nové hlavní nádraží v Brně ještě před jeho vznikem!

Alarmující výhled do budoucna

ilustrační foto: Parková čtvrť Nový Žižkov, Praha 3/ Central Group, a.s.

V Česku bylo vydáno nejméně stavebních povolení za čtvrt století.

Praha obnoví „Baťův dům“ ve Vršovicích

Vznikne zde deset nových bezbariérových bytů.

reklama
reklama