TSK doporučila varianty pro provizorní náhradu Libeňského mostu

Jako nevhodnější varianty propojení obou břehů Prahy 7 a Prahy 8 při stavbě Libeňského mostu se podle dnes představené studie objednané Technickou správou komunikací jeví provizorní jednokolejný tramvajový most a silniční most, oba vedoucí souběžně se stávajícím mostem, nebo pouze silniční most.

Mezi základní požadavky patřila minimalizace celkového přerušení základních typů dopravy mezi územím Prahy 7 a 8 během nutné rekonstrukce Libeňského mostu a realizace podmiňujících investic, tedy má být dimenzováno na automobilovou i tramvajovou dopravu včetně lávky pro pěší. Nesmí zásadně omezit vodní dopravu a musí být odolné vůči případné povodňové vlně.

Náklady projektové přípravy činí podle vybrané varianty od 13 do 22 milionů korun bez DPH, u všech variant bude trvat přibližně dva roky. Cena mostu pouze pro automobilovou dopravu v doporučené variantě činí kolem 130 milionů korun, mostu silničního i tramvajového pak kolem 350 milionů korun bez DPH.

15. 10. 2018; TZ: MHMP

Komentáře

K článku bylo přidáno 0 komentářů.


Ochrana proti spamu. Napište prosím součet (dva + dva):

Tento článek neobsahuje žádné komentáře.

Výluka tramvají v úseku Libeňský most – Palmovka pokračuje

Foto: DPP

Z důvodu havarijního stavu části Libeňského soumostí pokračuje do odvolání obousměrné přerušení provozu tramvají...

Krása v detailu. Nová výstava poodkryje tajemství květů

FOTO a kolorování: Eva Tihlaříková/AVČR

Poučná a možná trochu peprná – taková je výstava Tajemství květního vývoje pod drobnohledem v Galerii Věda...

Příspěvek Celního úřadu Praha Ruzyně do státního rozpočtu v roce 2023

foto: Letiště Praha

Fiskální rok 2023 na Celním úřadu Praha Ruzyně.

Praha 1 schválila přidělení dotací

dotace/ÚMČ Praha 1

Dotace na rozvoj občanské společnosti, ochranu kulturního dědictví, a v oblasti sportu.

reklama
reklama
reklama